Er der nogen som ved om man kan tilslutte TDC TV til sin slingbox HD?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Kan man så kun se en kanal af gangen? dvs. den samme kanal som bliver vist på fjernsynet?

- JohnS

5 Kommentarer

Ja - du kan sagtens tilslutte din Slingbox til TDC TV - du kan dog kun se den kanal, som vises på TDC TV.

Der er blot et problem med Remoten, da den ikke findes i Slingmedia, men en eller anden har fundet ud af, at man kan bruge koderne fra en anden Remote - den virker på de fleste ting.

Du skal blot lægge to filer (C2010_PL.bin og C2010_RV.bin) ind i Slingbox' installationsmappe (C:Program FilesSling MediaSlingPlayerSBAV) og opsætte din Slingbox remote control på en bestemt måde.

Du kan få vejledning hos mig, når du når så vidt.

Reinar

Glemte lige at skrive, at jeg har min Slingbox Pro tilsluttet til TDC Boxen, som er en Kiss.

hej vår kan fine vejledning til mac

Hej JohnS 

Det er meget lang tid siden  du har stillet dit spørgsmål. Har du fundet en løsning, som du vil dele med andre?  Nu er der nemlig en til bruger, der har problemer.

Hej Reinar

Har du evt en vejledning du vil dele med andre?

Hejsa

Nej jeg har ikke "købt" en løsning, men jeg overvejer det stadigvæk...faktisk har jeg købt IPAD klienten til...men ikke selve boxen.

Jeg kender dog andre som har fået det til at virker og TDC fjernbetjening er allerede tilføjet. 

- John

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P