Er der nogen, der har kunnet for TDC Play til at virke sammen med en Acer iconia tablet?

Er der nogen, der har kunnet for TDC Play til at virke sammen med en Acer iconia tablet?

Jeg får konsekvent denne fejlmeddelse, når jeg forsøger at afspille et musiknummer.

Der er i øjeblikket problemer med at afspille musik, Det kan skyldes problemer med din netværksforbindelse. Prøv venligst igen senere...

Derer er IKKE problemer med min netværksforbindelse.

TDC play virker uden problemer på samme netværk, når musikken afspilles på min Windows PC eller børnenes IPad. Der er KUN min Andorid-baserede Acer iconia tablet, der ikke vil afspille fra TDC Play.

9 Kommentarer

Har du fået en løsning?

Nej.

TDC Play virker med alt mit andet isenkram, PC, IPAD, IPOD og sågar en gammel Android baseres HTC telefon.

Kun på min Acer iconia tablet kan jeg ikke få TDC Play til at virke :-(

Har samme problem med min Galaxy Tab 2 10.1, pisse irriterende. Nogen der ligger inde med en idé eller løsning?

Nogen løsning på dette problem?
Det p..... mig af at det ikke virker når man har betalt for det :/
Nå, fik lige taget mig sammen til at tale med en TDC ansat efter 20 min ventetid.

Forklaringen jeg fik var at appen lige pt. ikke var lavet til at alle Android platforme. Det var mere kompliceret end Apple iOS at udvikle. De var igang med at udvikle så de skulle kunne afspille på android tablets og ca. en gang om måneden kommer der opdatering af appen. Så må man jo væbne sig med tålmodighed, det virker i det mindste på mobilen mærkeligt nok for den kører samme version af android som min tablet.

Galaxy tab 2 10.1 virker her UDEN problemer.

Svaret jeg fik var at nogle virkede og andre gjorde ikke.
Så et sted her på forum at man kan sende en mail med oplysninger om den tablet/mobil man har til play teamet så de får at vide hvilke der er et problem.
Mailen hedder betaplay@tdc.dk
Jeg har samme problem, kan ikke få musikken til at virke på TDC App. Bruger en Samsung Galxy Tab 3 10.1, og en HTC Desire HD telefon, begge 2 kan jeg ikke afspille musikken på, vi har også en Ipad og en Iphone, der er så ingen problemer.

Jeg har skrevet til den email adresse du har givet, og håber på at få et svar den vej igennem Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)