Er der generelle problemer med ADSL for tiden?

Nu har jeg gennem hele dagen været ude for at min Homeboks igen og igen har mistet forbindelsen til serveren hos TDC og når den så får forbindelse igen så er det med nedsat fart p.t. 11629/1186 og jeg ligger normalt på ca. 16XXX/20XX.

Kan jeg regne med at det er vejret der driller (der er ikke meldt om fejl i mit område (4700), eller skal jeg fejlmelde?

Kim

4 Kommentarer

Jeg oplever det samme (bor mellem Præstø og Vordingborg). Forbindelsen går ned og kommer op. Nogle gange (som i dag) er der mere nede- end oppetid!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Natkatten

Jeg tror ikke der er problemer, jeg har selv oplevet det samme, dog ikke i dag, men min forbindelse røg "ud og ind" hele tiden, den eneste løsning TDC havde, var at sætte mig ned i hastighed!!!Overrasket humørikon

Jeg har op til 20/2 og det har de svært ved at levere, så jeg er sat ned til ca 15 og det må jeg så lære at leve med.Gal humørikon

Jeg tror det der er dit problem.

Hilsen bbs

De 16xxx/2044 er også toppen af hvad jeg kan få hvor jeg bor, og det har kørt længe uden problemer, men hele lørdagen tabte min Homeboks forbindelsen til resten af verden med ca. 20 min. mellemrum. I dag søndag ser det så ud til at være normalt igen, så de havde nok mogle problemer i går efter alt den torden.

Jeg krydser fingre for at det fortsætter med at køre.

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Det har du nok ret i, at det er tordenvejret, jeg krydser også alt hvad jeg har, for at det bliver ved med at køre for digMeget glad humørikon

Det er irriterende, at være uden internetforbindelse, man er jo afhænggig af det!!!

Hilsen Bente (bbs)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P