Den vil ikke afspille musik - MAC.

Jeg har før sagtens kunne høre musikken fra TDC play, men nu når jeg trykket ''play'', så loader den 1 sek., og så stopper den med at loade, og der kommer intet musik. 

Hvad kan grunden være?

16 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Kære FamilienB

Jeg har checket - der er ikke rapporteret nogen fejl på streaming tjenesten. Måske det er relateret til udgivelsen? Prøv evt. Aktuelle numre på forsiden. De er streambare. Og send gerne link til det materiale som fejler for dig.

DBH

C

Jeg kan heller ikke med sange på forsiden :-( Den vil ikke afspille nogen sange. Kan man ikke gøre noget?

Omdømme 2

Hvilken browser bruger du?

Er der nogen ændringer i dit login?

Kan du afspille 30 sek lytte-filerne? Altså før login - klik på lytte-ikonet.

DBH

C

Jeg bruger Safari, og det har fungeret førhen. Skal jeg installere noget FLASH eller noget før, at det virker?

Jeg kan hverken under eller efter login.. :-(

Omdømme 2

hey igen

Ja - det er en flash-player der afvikler både streaming og lytte-prøverne. Den bliver normal detected når du viser forsiden, hvor der er en flash-player bag cover-karussel efter login. Kommer der en flash-updatering frem, så installer den. Prøv også at slette dine cookies.

jeg har lige testet streaming på safari på en MAC. Den glider seamless.

DBH

C

Det fungerer stadig ikke. Jeg kan godt høre 30 sek. af sangen, når jeg ikke er logget ind. Please hjælp.....

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, har lige testet med Safari på Mac, med login.

Tilføjede en nummer til en playlist, valgte afspil, og så sket der ikke noget, og der sket ikke noget...,  men efter ca. 1 minut startede sangen! Det har jeg ikke oplevt før, men det lykkedes altså efter lidt tålmodighed Blinkende humørikon

Men det fungerer altså ualmindelig dårligt...

Mvh

Har samme proiblem her... altså min starter bare aldrig med at spille. alt virkede fint i sidste uge. ingen problemer med at streame andre numre.. spotify etc.

Omdømme 2

Hey Mist76.

velkommen til TDC Forum. Jeg er ikke bekendt med at der er problemer med streaming på mac. Så kan jeg få dig til at svare på følgende:

hvilken browser?
Er du logget ind eller er det ip-genkendelse du er på?

Hvilket materiale forsøger du at afspille?

DBH

C

Hej Chriz. 

Update. Den begynder faktisk at spille efter en 5-10 minutters venten. Jeg bruger Safari, samt google chrome. Jeg er logget ind når jeg afspiller.

Materialet forsøgt afspillet er. Rangleklods, Mikael Simpson, Marie Key, blandt andet.

Hej alle

Jeg kan melde mig i "koret". På en Mac med Safari går der i hvert fald 10 minutter før afspilningen begynder. Dette sker mellem hvert nummer. Det er samme sag med FireFox, men jeg ved ikke, om det virker korrekt under Windows.

Afspilningen virkede korrekt i går eftermiddags men begyndte at drille i går aftes, og problemet er det samme her til formiddag.

TDC Play med login

Mac OS 10.7.4

Safari 5.1.7

Flash Player 11.3.300.265

Omdømme 2

Hey Mist76

Tak! Du er dagens mand. jeg fulgte op på din fejlmelding internt - og det kom rent faktisk en fejlmelding. Så mens der er en server eller 3 der genstartes, sender jeg tak for at vi kunne fange denne før den blev rigtig stor.

Må din sommer blive lang og solbeskinnet Glad humørikon

C

Selv tak Chriz. Godt i fandt fejlen hurtigt. Glad humørikon

God sommer til dig, gid vi kunne genstarte den også... Blinkende humørikon

Jeg har det samme problem. Den vil simpelthen ikke afspille, som den ellers førhen ikke har haft et eneste problem. Logger jeg ud kan jeg sagtens afspille 30 sec. Lytte-fil. Jeg bruger safari, har ikke oplevet problemet før, og synes det er yderst mærkeligt. Jeg sad og lyttede musik, da den pludselig bare ikke ville mere. Hjælp venligst.
Hej Macmacmac. 

Læs ovenover... Lader til de har lokaliseret fejlen og er ved at rette den. Vent en times tid eller to og prøv så igen at se om ikke det virker.

Omdømme 2

Streaming fejl: den blev løst tirsdag eftermiddag. Sommervikaren fik ikke posted denne besked ud. Det skal jeg beklage.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)