Den nye TDC Play TV & Film App

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer
Den nye TDC Play TV & Film App giver dig den bedste underholdning samlet ét sted

[i]

Med TDC Play Tv & Film app’en løber du aldrig tør for underholdning, for du har altid TDCs tjenester lige ved hånden. App’en giver dig mulighed for at se tv, film og serier uanset hvor du er.

App’en giver dig følgende muligheder:

TV

- Se seneste uges tv i TDC’s store TV Arkiv

- Tag tv-kanaler med på farten og se tv både ude og hjemme

- Planlæg dine tv-optagelser på TDC TV-boksen derhjemme

Film og serier

- Få fri adgang til hundredvis af film og serier

- Marker dine favoritfilm og se dem når du har lyst

Masser af børneunderholdning

- Få adgang til timevis af børneunderholdning – alt samlet ét sted

- Se live-programmer, serier og film - både gamle favoritter og nye lanceringer.

TDC Play Tv og Film app’en er gratis at hente. App’en kan bruges af TDC kunder med et mobil, bredbånd eller TV abonnement fra TDC - visse tjenester kræver dog et TDC TV Plusabonnement eller TDC Play Film Seriepakken.

Hent TDC Play Tv og Film app’en her. (Kun Android og iOS. Vi kan desværre ikke sige om/hvornår der kommer en Windows Phone-version - sorry!)

Læs mere om app'en på tdc.dk.

65 Kommentarer

Super god App. har savnet en opdatering i meget lang tid. Tak for det. kan player i app ikke arbejde sammen med apple tv.
fint med den nye app, men hvad er grunden til at i ikke har danske radiostationer på musik appen. samtidig med at dr. flytter de mest populære stationer over på p5, har ien løsning så jeg kan streame til min bil og stueradio igen via mobilen ?

På forhånd tak

Jens Larsen  

Den virker ikke _ hverken på computer eller tablet!

Man bliver kastet rundt i jeres såkaldte hjælpeguide - men det er ligesom at gå i ring!

og der er ingen hjælp at hente!

Jeg får besked på jeg ikke kan se webtv på tablet og computer fordi det berettiger mit abonnement mig ikke til!

Når jeg er logget ind og vil se om det er verificeret - er det selvfølgelig tilmeldt og  pr. definition skulle det virke!

DET GØR DET BARE IKKE!!!!!!!

Jeg har fejlmeldt og venter nu på at få det jeg betaler for!! Spændende at se hvorlænge det varer!!!

SC

Omdømme 3

Hej,

Vi tager lige de tre ovenstående indlæg i rap Glad humørikon
@superstarboe: Tak! Den første version af den nye app understøtter desværre ikke Airplay, men det er noget vi arbejder på at få med i en kommende opdatering.
@kranjens: Vi har desværre ikke for nuværende en løsning til streaming af radio, men der er andre end dig, der er kede af at muligheden er væk. Jeg har sendt dit indlæg videre til den produktansvarlige, så de kan tage det med i overvejelserne til en kommende version.
@needmusic: Jeg kan godt forstå at du er træt af at det ikke virker, men du har gjort det helt rigtige ved at fejlmelde! 

/Ulf

Efter den nye App er kommet, har vi ikke længere mulighed for at optage fra TV2 via telefon, tablet m.v.
Når vi går ind og vælger optag får vi følgende fejlmeddelelse:
"Du kan desværre ikke optage dette program fra din app. Benyt din tv-boks til at optage programmet".
Hvad skyldes dette og bliver problemet løst?
Vi har både tilkøbt "se og optag" og HD kanalerne og har tidligere (med den gamle app) kunne optage TV2, hvilket vi har benyttet dagligt, så det er en STOR forringelse, at vi ikke længere kan dette.
Omdømme 3

Hej janni0507,

Nej, det kan vi da godt blive enige om ikke er optimalt Trist humørikon 

Vi har fået en håndfuld henvendelser fra kunder med nøjagtigt det samme problem som du har, men det er ikke et generelt problem, som vi kan genskabe pålideligt. Det er jo selvfølgelig noget vi skal have løst, og derfor vil jeg bede dig om at kontakte vores Support og oprette en fejlsag på problemet: https://kundeservice.tdc.dk/privat/kontakt/#/area/5/1 

Så skal der nok komme styr på det Glad humørikon

/Ulf

Hvorfor kan jeg ikke høre musik på min Samsung Android, hører en del musik fra Veller nord NDR på min doc.
På iPad 2 med iOS 8.0.2 får jeg følgende besked når jeg forsøger at se TV:

"Beklager! Der er desværre et problem i øjeblikket."

Det har den gjort lige siden jeg installerede den for nogle dage siden.

På Android L går app'en ned med følgende fejl:

E/art ( 5834): dlopen("/data/app-lib/dk.tdc.mittdc-1/liblifevibes_amcodecs_v1.so", RTLD_LAZY) failed: dlopen failed: could not load library "libamplayer.so" needed by "liblifevibes_amcodecs_v1.so"; caused by library "libamplayer.so" not found
E/art ( 5834): dlopen("/data/app-lib/dk.tdc.mittdc-1/liblifevibes_apnative.so", RTLD_LAZY) failed: dlopen failed: cannot locate symbol "_ZN7android10AudioTrack11getPositionEPj" referenced by "liblifevibes_apnative.so"..

E/AndroidRuntime( 5834): FATAL EXCEPTION: main
E/AndroidRuntime( 5834): Process: dk.tdc.mittdc, PID: 5834
E/AndroidRuntime( 5834): java.lang.ExceptionInInitializerError
E/AndroidRuntime( 5834): at dk.yousee.tvuniverse.BaseActivity.o(BaseActivity.java:504)
E/AndroidRuntime( 5834): at dk.yousee.tvuniverse.BaseActivity.k(BaseActivity.java:513)
E/AndroidRuntime( 5834): at dk.yousee.tvuniverse.MainActivity.onResume(MainActivity.java:257)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.Instrumentation.callActivityOnResume(Instrumentation.java:1238)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.Activity.performResume(Activity.java:5806)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.ActivityThread.performResumeActivity(ActivityThread.java:2848)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.ActivityThread.handleResumeActivity(ActivityThread.java:2889)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.ActivityThread.handleLaunchActivity(ActivityThread.java:2322)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.ActivityThread.access$800(ActivityThread.java:143)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.ActivityThread$H.handleMessage(ActivityThread.java:1258)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:102)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.os.Looper.loop(Looper.java:135)
E/AndroidRuntime( 5834): at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:5070)
E/AndroidRuntime( 5834): at java.lang.reflect.Method.invoke(Native Method)
E/AndroidRuntime( 5834): at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:372)
E/AndroidRuntime( 5834): at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:836)
E/AndroidRuntime( 5834): at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:631)
E/AndroidRuntime( 5834): Caused by: java.lang.NullPointerException
E/AndroidRuntime( 5834): at java.lang.System.mapLibraryName(Native Method)
E/AndroidRuntime( 5834): at dalvik.system.DexPathList.findLibrary(DexPathList.java:380)
E/AndroidRuntime( 5834): at dalvik.system.BaseDexClassLoader.findLibrary(BaseDexClassLoader.java:77)
E/AndroidRuntime( 5834): at java.lang.Runtime.loadLibrary(Runtime.java:356)
E/AndroidRuntime( 5834): at java.lang.System.loadLibrary(System.java:610)
E/AndroidRuntime( 5834): at com.lifevibes.a.c(Unknown Source)
E/AndroidRuntime( 5834): at com.lifevibes.lvmediaplayer.LVMediaPlayer.<clinit>(Unknown Source)
E/AndroidRuntime( 5834): ... 17 more

Og kigger man efter, så har Android ret i at libamplayer.so ikke findes i mappen /data/app-lib/dk.tdc.mittdc-1.

Jeg oplever sammen problem med at jeg ikke kan optage fra app'en og får fejlen "du kan desværre ikke optage dette program fra din app".

Det ser dog ud til at problemet "kun" er der når jeg er på mit WiFi og dermed tilgår TDC boksen fra lokalnettet. Hvis jeg skifter til 4G så har jeg ikke nogen problemer med at sætte en optagelse igang.
Omdømme 3

Hej,

Vi tager lige de sidste fire indlæg i rap!
@Helge41: Jeg er ikke sikker på om det er Radio-funktionen du savner, men det er rigtigt nok at den er fjernet i den nye app - og det ser lige nu ikke ud til, at den kommer tilbage.
@Clas: Du er dælme ikke heldig! Begge de fejl du oplever (både iOS og Android) skal vi have meldt ind til vores app-folk, og det gør du ved at tage kontakt til vores support: http://tdc.dk/kontakt
@KarstenJ: Det er desværre en kendt fejl, du oplever - der er fejl på at planlægge optagelser fra app'en på/fra flere kanaler. Vi har en åben fejlmelding på det, og forventer at have en løsning klar inden længe.

/Ulf

så må vi ud og finde en udbyder der gider at sende dansk radio

Hej

Super dejlig opdatering - har dog forsat også samme problem som KarstenJ tidligere har beskrevet omkring fejl mht. til at bruge smartphone / tablet til at fjernbetjene optagelsesfunktionen - oplever fejl på nogle kanaler uafhængigt af om jeg er på lokalt WiFi eller 3G/4G.

Ville dog gerne høre om man i stil med TDC play app' (musik) også kan trække lyden ud via bluetooth på denne app - a la hvad der er muligt via youtube  - har ikke været i stand til at finde en løsning på dette indtil nu - så håber i kan hjælpe her.

Mvh

Erik 

Omdømme 3

Hej Erik,

Angående fejlen med optagelser, så arbejder vi stadig på en løsning - du må dog stadig gerne melde den ind til vores supportere (se på http://tdc.dk/kontakt hvordan du fanger dem).

Angående lyd via Bluetooth skal jeg lige høre om du er på Android eller iOS?

/Ulf
Hej Ulf

Takker for hurtig respons - håber i snart har en løsning på optage funktionen og har fejlmeldt denne også i systemet.

Med hensyn til Bluetooth anvender jeg iOS.

Ser frem til at høre fra dig igen
Erik
Omdømme 3

Hej igen,

Godt at du har fejlmeldt - jo mere data vi har på fejlen, jo hurtigere kan vi finde årsagen og rette op.

Angående Bluetooth, så ser det lige nu ikke ud til at være muligt at køre lyden fra app'en "ud" den vej på iOS, men jeg har meldt det ind som ønske til en fremtidig version - beklager!

/Ulf
Du sletter bare app`en fra din telefon/ tablet og geninstallerer, så virker det.

Mvh.

Du sletter bare app`en fra telefonen/ tabletten og geninstallerer, så virker det.

Mvh.

Jeg savner den gamle, lodrette tv-guide i den nye app. Det ville være godt med valgfrihed mellem lodret og vandret tv-guide.
Jeg savner også DR1 HD i tv-guiden.
Og som så mange andre: en løsning med problemet med tv-optagelse via mobil.
Du sletter bare app`en fra telefonen/ tabletten og geninstallerer, så kan du optage via mobilen (og tablet).

Mvh.

Tak for det hurtige svar. Men det løste desværre ikke problemet. Jeg må nok bare vente på en opdatering af app'en.
@Elton - havde det bare været så let, men det fungere desværrer heller ikke som en løsning på dette problem.

Jeg har samme problem med at TDC play tv & film APP ( den nye APP )ikke virker via netværk på DR1 og TV2.jeg får besked om at optage fra boksen
Kan kun understrege at du ikke er godt nok at udsende en opdatering af TDC play uden radio streaming! få venligst de prioriteret højt på en kommende opdatering. Er det muligt at frigive den gamle verison indtil den nuværende er 100% klar ?

Omdømme 3

Hej HOD,

Der er mange, der ønsker sig radioen tilbage, men vi kan endnu ikke sige hverken om det sker, endsige hvornår - desværre.

Vi kan desværre heller ikke rulle den gamle version af app'en ud. Det er lutter dårlige nyheder, er jeg bange for!

/Ulf

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P