Svar

Den nye TDC forside og Forum???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

• bbs
  • Veteran
  • 190 kommentarer
Hej alle

Stor var min forbavselse da jeg så at TDC havde lavet deres website om og at jeg slet ikke kunne finde et direkte link til Forum, som jeg kunne med den gamle website, det synes jeg godt nok er en forringelse.[i]

Jeg håber at det er en fejl, og at det direkte link kommer tilbage på forsiden igen.

Er der noget jeg har overset og har nogle af jer andre fundet det link til Forum som jeg ikke kan finde.

hilsen Bente

icon

Bedste svar af Ulf 18 marts 2013, 11:00

Hej Bente,

Du har ret i at vi har rullet et nyt design ud, og vi synes da selv, at det er ret fint Glad humørikon Jeg har lige tjekket op på forsiden (tdc.dk), og der har vi da et fint link - hvilken side mangler du det på?

Forum på forsiden af tdc.dk

/Ulf

Se original

19 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bente,

Du har ret i at vi har rullet et nyt design ud, og vi synes da selv, at det er ret fint Glad humørikon Jeg har lige tjekket op på forsiden (tdc.dk), og der har vi da et fint link - hvilken side mangler du det på?

Forum på forsiden af tdc.dk

/Ulf

Omdømme 3

Hej Ulf

Jeg får denne side frem.?????

http://mit.tdc.dk/

hilsen Bente

Omdømme 3

Hej Ulf

Har fundet ud af det, skulle bare ændre i mine internetindstillinger, idet jeg har TDC som forside, var det  med den gamle adresse.Humørikon flov skulle lige lave det om, så den er der nu.Humørikon griner højt

Så tak for billedet, det gjorde det hele lidt nemmere for mig.Meget glad humørikon

hilsen Bente

ps. det er blevet en rigtig flot side.Meget glad humørikon

Omdømme 3

Hej igen,

Bummelum - de kloge hoveder fortæller mig, at vi heller ikke havde et Forum-link på mit.tdc.dk tidligere (min hukommelse er frygtelig med den slags). Kommer du derind via et bogmærke?

/Ulf

Omdømme 3

Bumbummmelum, det kan jeg sgi da heller ikke huske, nu forlanger du for meget, og dog, jeg havde den da føjet til favorittet, indtil i fik den side, der lige er blevet ændret, hvor Forum stod som link ude til venstre.

Det er da ikke helt galt med knolden endnu.Meget glad humørikon

hilsen Bente

Omdømme 3

Hej igen

Det her er den gamle side.

Se link:  http://tdc.dk/element.php?dogtag=p_mit&id=23196

hilsen Bente

Omdømme 3

Hej igen,

Ah ja, så kan jeg godt se det. Det er faldet i overskuelighedens hellige navn - og godt, at vi kom til bunds i mysteriet Kat glad 

/Ulf

på TDC hjemmesiden - har der hidtil været diverse nyhedslink - dem har TDC åbenbart fjernet til fordel for endnu flere reklamer eller er det bare mig der ikke kan finde linket mere 

Omdømme 3

Hej Kunnygaard

Hvis du mener deres netaviser, så har du helt ret, de er pist væk, det er ikke kun dig der ikke kan finde dem.

Se dette link:  /t5/Mit-TDC/Nyheder/m-p/109434

I det hele taget er det hele blevet lidt rodet nu, også med det nye Play, rimeligt uoverskueligt, øv.Humørikon frustreret

hilsen Bente

Ja håber de kommer tilbage ellers tror jeg en ny forside måske får jo alligevel nyhedsbreve fra TDC så hvis der er noget nyt kan man jo se det der Glad humørikon

og min tdc side ser heller ikke ud som den der er vist her men har sikkert også en gammel web adresse Humørikon frustreret

Omdømme 3

Hej kunnygaard

Det kan jeg da lige hjælpe dig med.

Gå ind i Kontrolpanel og klik på Internetindstillinger.

Tryk på generelt og der ændrer du bare din startside.

http://tdc.dk

Så får du den side frem som Ulf har lavet et billede af, og dermed også et direkte link til bla. ForumBlinkende humørikon

hilsen Bente

Jeg synes heller ikke om den nye hjemmeside den indeholder ikke længere de ting jeg bruger (herunder nyheder / netavis).

Breden i siden er væk. Det er ikke længere en "portal", "opasia"-tiden er forbi for længe siden,ja, nu er man ikke længere interesseret i at kunder besøger siden for andet end at se TDC reklamere for sig selv.

Jeg ser mig om efter en bedere leverandør (TDC yder kun 1mb) og en anden startside.

De tidligere nyheder eller netavis, som TDC nu foretrækker at kalde det findes her

http://nyheder.tdc.dk/

Den vedligeholdes tilsyneladende stadig.

Omdømme 3

Hej CES

Tusind tak for det, så kan man jo læse nyheder igen, dog ville jeg ønske at den stadig var på TDC's website, i det mindste som et link.Humørikon frustreret nu har jeg føjet den til favoritter, men efter TDC har lavet deres website om, har jeg godt nok fået mange favoritter som omhandler TDC, og det kan jo ikke lige være meningen.Trist humørikon

Det var så dejligt nemt på deres gamle website, hvor man/jeg havde alt på en side.

hilsen Bente

Hej Bente

Ja, jeg forstår heller ikke politikken bag disse forringelser.

Som sagt ændret fra portal til reklame og problemløsnings side.

Jeg har også måtte lave en del nye link.

Dybt beklageligt !

Venlig hilsen

Carl Erik

Omdømme 3

Så ser det ud til at TDC'S website er blevet ændret igen, jeg får under alle omstændigheder ikke den side frem, som lige er blevet ændret, øv, nu er direkte link til Forum ikke på forsiden mere.

Sådan ser min forside ud:::

http://tdc.dk/

Hvad har i gang i???Humørikon frustreret

hilsen Bente

Hej Bente

Øverst på siden for dit link, Står der HJÆLP.

I rækken llige nedenunder med små bogstaver står der bl.a. "Forum"

Nedenunder igen ses store sympoler for specifikt hjælp til produkter.

Jeg syns det er forståeligt, at TDC godt vil have at kunder med problemer først skal få øje på deres flotte hjælpesider, før de måske får øje på skrumpeteksten "forum". 

Ordet Forum er trods alt sat på hver hjælpeside, for hvert produkt.

Mit indtryk er, at der også kan være for mange link på en side, så det blivet for uoverskueligt.

Hvis du bruger IE og favoritlinie, kunne du tilføje linket til forum der

/

Omdømme 3

Hej Maja

Jeg har føjet den til favoritter, men jeg synes at det er lidt noget skidt at de ændrer hele tiden og ikke gør opmærksom på det.

På den side de lige har ændret igen var det så fint at alt stod ude til højre, så man lige kunne smutte forbi, som siden er nu, synes jeg den er lidt rodet.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P