Den nye kanal 7

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg vil bare spørge, om der er andre herinde, der stadig ikke kan se den nye Kanal 7

Jeg har TDC fiber med den store total pakke, så jeg burde kunne se den?

Nogen der kan hjælpe, tak

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej opelv6,

Den har ikke lagt sig som en af de sidste kanaler?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det kan være du lige skal slukke for TDC boxen bagpå, det har jeg skullet gøre den gang jeg fik viasat på prøve, slukker og tænder du for boxen burde kanal 7 komme.

God weekend.

hilsen Bente

Hej Den er på samme kanal som Voice var, på kanal 44 MVH HJ
Tak for svarene, men det æøser ikke mit problem..

Mit problem er, at Kanal 7 slet ikke fremgår på listen på tvboxen, jeg har startet den op flere gange, der kommer ikke nogen Kanal 7 frem...men Discovery er blevt til en HD kanal og ligeså Kanal9, det funker...

Så bliver der skrevet, at Kanal 7 ligger på kanal 44 MVH HJ, det er jo meget godt, du kan jo ikke lave kanalsøgning med den nye box eller noget der ligner det....øv

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen opelv6,

Tror ikke der er andet for end, at du må have fat i kundeservice.

70 70 30 30
Kanal 7 har lagt sig på den kanal hvor jeg tidligere havde voice, men den skriver "Henter...." I TV GUIDE'en. Til gengæld er den på plads, når jeg tuner ind på kanalen?

Er der til gengæld nogen herinde der ved, om vi får den nye DR3 (mon ikke) og de to andre TV3 sportskanaler?

TN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P