Deling af filer i hjemmegruppen

Har oprettet hjemmegruppe, har fået kode, men det virker ikke. Jeg har opdaget at der står "Mediestreaming er ikke slået til", måske er det derfor?
men jeg kan ikke slå den til, der sker ikke noget når jeg forsøger - og når vi prøver at tilslutte en anden pc minb hjemmegruppe vha. min kode, så lykkes det ikke.
Nu har vi købt nyt tv, der kan gå på nettet, og det er så ærgerligt, at vi ikke kan se f.eks. mine billeder på tvèt.

Er der mon nogen, der kan hjælpe?
Min mands pc kan vises på tv`et og hans pc er sat op som min (så vidt vi kan se), bortset fra at han har slået mediestreaming til - og vi har den samme Firewall via TDC Sikkerhedspakke, og den er opstillet præcis som min.

1 Kommentar

Hej KarinBJ

Ja det er muligvis derfor. Jeg synes du skal tjekke mit link, som jeg fandt på Windows' hjemmeside:

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Getting-started-with-media-streaming

Der vises der præcis, hvordan Mediestreaming foregår/virker (deling af filer). Hvis dit TV skal kunne vise billeder og lignende, skal det dog også understøtte DLNA (Digital Living Network Alliance).

Håber det ovenstående kan hjælper jer.

Hilsen

Alen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8