Svar

defragle tager nogle gb hver gang (pireform?)

Når jeg sættet pc igang og vil defragtmanter så har jeg mindre plads tilbage når den er færdig? Jeg var også udsat for det på en anden pc er det mig der gør noget forkert eller er der andre der har prøvet det samme jeg bruger noget der hedder (periform) det er ikke reklame tvært imod hilsen erik
icon

Bedste svar af PeterA1 14 november 2012, 05:06

Med mindre du har ganske særlige behov - så er der ingen grund til at defragmentere moderne harddiske. Og hvis du havde det særlige behov, så vidste du nok også hvad der skete :-)

Mit bud er at programmet er lidt "dovent" og ikke foretager en 100% defragmentering i traditionel forstand, men i stedet sørger for at gruppere clusters'ne så de ligger nogenlunde i rækkefølge, og så markerer den evt. "huller" mellem disse clusters som optaget.

Men som sagt - drop det der med at defragmentere.....

Vh

peter

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Med mindre du har ganske særlige behov - så er der ingen grund til at defragmentere moderne harddiske. Og hvis du havde det særlige behov, så vidste du nok også hvad der skete :-)

Mit bud er at programmet er lidt "dovent" og ikke foretager en 100% defragmentering i traditionel forstand, men i stedet sørger for at gruppere clusters'ne så de ligger nogenlunde i rækkefølge, og så markerer den evt. "huller" mellem disse clusters som optaget.

Men som sagt - drop det der med at defragmentere.....

Vh

peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)