Defekt tv-boks? den røde knap lyser konstant rødt..

Hej,

Min tv-boks virker pludselig ikke mere, tænd/sluk-knappen lyser bare rødt konstant ligegyldigt hvad jeg prøver..   Jeg har prøvet at resette boksen ved at tænde-slukke 3 gange med 30sek interval og så lade den stå tændt i over en time, men der er intet liv i maskinen :-(

Jeg ser ikke så tit TV så jeg plejer at slukke boksen helt (med knappen bagpå) men jeg har kun haft udstyret i et par uger og det har vel været tændt 4-5 gange, så det skulle vel ikke være problemet??

Internet-boksen virker fint btw..

Nogen forslag, eller er det bare at tage den under armen og få en anden boks i den nærmeste TDC butik?

2 Kommentarer

Hej Soren_A

Du har sikkert allerede fået hjælp nu - Ellers prøv at læse i vejledningen til din digitalmodtager

- Her er et lille udrag: (se nederst her)

Den sidst sete kanal dukker op på dit tv og

TÆND/

STB

-knappen på digitalmodtageren lyser grønt.

Hvis

TÆND/STB-knappen lyser orange eller rødt,

sender digitalmodtageren ikke signal til tv’et

(og er derfor på standby).

Når

TÆND/STB-knappen lyser grønt, sender

digitalmodtageren signal til tv’et. Når

TÆND/STBknappen

lyser orange er digitalmodtageren i aktiv

standby og kan optage.

Ved at trykke 3 gange på

TÆND/STB-knappen kan man sætte digitalmodtageren

i passiv standby, hvor den benytter mindre strøm, men

ikke kan optage. I denne tilstand vil TÆND/STB-knappen lyse rødt.

Håber det kan hjælpe dig

MVH. H-trioman

Hej H-trioman,

Næh, har ikke fået kigget på det endnu ^^  Men jeg har ikke sat boksen på standby ved at trykke 3 gange på knappen på noget tidspunkt.. jeg slukkede den bare sidst jeg så TV og da jeg så ville tænde den igen forleden, lyste knappen bare konstant rødt og der kommer intet signal til TV´et..

Jeg syns jeg har prøvet alle de forslag der er i vejledningen, så jeg ender nok med at tage boksen under armen og besøge en TDC-butik..   Men tak for svaret, det kunne jo godt ha været standby-funktionen Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)