defekt mobil

• Deltager
  • 6 kommentarer
har en nokia x3, næsten 12mdr, kan kun holde strøm 3-4 timer. Har købt nyt batteri uden resultat. TDC har haft den til rep., uden resultat. Men siger at det er normalt at en smartphone kun holder strøm 1-2 dage, HALLO en smartphone?? Nokia X3 - ved de ikke hvad de selv sælger. Er dybt skuffet og utilfreds med tdc mobil.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

En X3 kører Symbian og har touch-screen. Så selvom den ikke er helt som de nyeste telefoner, så opfylder den nu de krav man normalt stiller for at tale om en smart-phone.

En batterilevetid på 3-4 timer er selvfølgelig ikke tilfredsstillende. Når der ikke er fundet fejl på den på værkstedet, så er det mest logiske at gå den grundigt igennem for at kigge efter indstillinger der tager strøm. Den har f.eks. indbygget wifi som man kan slå fra. Den slags features må du kigge efter.

Vh

peter

hej peter. Tror du tænker på en x3-02 - den har vist touch screen. Min Nokia X3 - er helt ligeglade med om du trykker på skærmen eller ikke. Det eneste der sker er at skærmen bliver fedtet. Man kan kun bruge tastatur, og derfor mener jeg ikke den er en touch tlf? eller ?? Jeg har gået tilbage til gendan fabriksindstillinger uden det hjalp.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)