Svar

De nye 24-timers regionale tv-kanaler

Kan de nye 24-timers regionale TV-kanaler ses på TDC Home Trio, hvis man har et analogt TV?

Hilsen

Jørgen L.

icon

Bedste svar af bbs 11 januar 2012, 22:11

Hej Jørgen

De rygter kan du godt glemme alt om, vi havde også Home Duo 20/2 da vi fik den Digitale TDC Boks, du får et nyt modem som ligner det gamle fuldstændig, og det virker bare.Humørikon griner højt

Jeg har stationær computer, min mand har bærbar, vi har fastnettelefon og som sagt digital TDC Box og det kører alt sammen på samme modem uden problemer.Blinkende humørikon

Vi har aldrig oplevet at noget af det falder ud, at den digitale box så i går aftes begyndte at genstarte hele tiden, det er så en anden historie. I dag ringede der så en tekniker og vi prøvede at nulstille den, det lykkedes ikke rigtigt, men TV'et har nu kørt hele dagen uden problemer. 7-9-13 Humørikon griner højt

hilsen Bente

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jpl

Ja det kan sagtens lade sig gøre, vi har et tudsegammelt philips tv (ikke engang fladskærm) og det fungerer udmærket, har lige tjekket vores regionale kanal (tvsyd) inden jeg svarede dig.Humørikon griner højt

hilsen Bente/bbs

Tak for hurtig svar.

Bare for at være helt sikker: Jeg tænker på den nye TVSyd 24-timers kanal. (Altså ikke den sædvanlige TV Syd kanal, som jeg fortsat kan ses på TV2's moderkanal blandt andet kl. 19.30). 

Kort forklaring: Jeg har internet og telefon på TDC. Men har TV via parabol og Viasat. Her kan jeg ikke tage den nye kanal.

Derfor er jeg interesseret i at vide om jeg kan tage den nye kanal på TDC Home Trio, hvis jeg vil skifte også TV over på TDC. Jeg synes nemlig ikke det fremstår så klart af TDC hjemmeside. Og ja, jeg har også en lidt ældre model et 10 år gammelt analogt TV.

Omdømme 3

Hej jpl

Hvis du investerer i Home Trio Basic, som vi har, så kan du se den nye  TvSyd 24 timers kanal.

Jeg har ikke rigtig set den endnu, men jeg sappede i dag, for og se hvilke forandringer der var kommet og der stødte jeg på den, så det kan jeg sige 100 procent at du kan.Blinkende humørikon

Nej det skriver de ikke noget om, den nye 24 timers lokalkanal, men jeg ringede til Hotline for et par dage siden, troede jeg skulle søge efter den selv, men den unge mand sagde at den ville komme helt automatisk, og det passede sørme.Humørikon griner højt

hilsen Bente

Dejligt.

Tak for hjælpen.

Hilsen

Jørgen L.

Jeg glemte at spørge dig om hvorvidt du/I har problemer med at se TV via TDC Home Trio.

Jeg hører ind imellem rygter om dårlig kvalitet og at man ikke både kan være på nettet og se TV på en gang. Og at telefonen falder ud.

Jeg har pt TDC Home Duo 20/2 mb

Er der hold i de rygter med din erfaring?

Hilsen

Jørgen L.

Omdømme 3

Hej Jørgen

De rygter kan du godt glemme alt om, vi havde også Home Duo 20/2 da vi fik den Digitale TDC Boks, du får et nyt modem som ligner det gamle fuldstændig, og det virker bare.Humørikon griner højt

Jeg har stationær computer, min mand har bærbar, vi har fastnettelefon og som sagt digital TDC Box og det kører alt sammen på samme modem uden problemer.Blinkende humørikon

Vi har aldrig oplevet at noget af det falder ud, at den digitale box så i går aftes begyndte at genstarte hele tiden, det er så en anden historie. I dag ringede der så en tekniker og vi prøvede at nulstille den, det lykkedes ikke rigtigt, men TV'et har nu kørt hele dagen uden problemer. 7-9-13 Humørikon griner højt

hilsen Bente

Jeg vil kontakte TDC i morgen og blive klogere på pris og installation.

Jeg har blot et ufravigeligt must til min TV pakke - at kunne se TV2news.

Og det er også et must at kunne se den nye TVSyd kanal.

Hilsen

Jørgen L.

Omdømme 3

Hej Jørgen

Det kan jeg da også svare dig på, se dette link:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_htx

Der står alle oplysningerne.

hilsen Bente

DER ER INGEN LYD PÅ TV-ØST ...................På kanalen fortæller de at der er TDC der har problemet ...så gør dog noget!!!! Vi betaler jo i dyre domme for det hos jer.

Er der andre, der har problemer med den TV2 øst kanalen. Jeg har billede, men ingen lyd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)