De gule sider mv.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Er der en venlig person hos TDC, der kan fortælle mig, hvorfor mobilnumre til modemer (mobilt bredbånd) havner på De gule sider (og sikker andre lignende steder). Sådanne numre bør pr. automatik være udeladte/hemmelige.

Hilsen

Jn

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg ved er ikke om dr er en Flink TDC ansat der ser det her, de er her inde men det er jo ikke deres job at svare på indlæg.

men jeg vil give dig ret i at de brudte at blive udladt. og jeg ved at de også kan optræde på Krak, men der kan man jo selv gå ind og fjærne det.

Jeg tror jeg her en godforklaring på hvorfor ikke.

Abonnementer til mobilt bredbånd er i bund og grund, et mobil abonnement, som du i prensippet også kan ringe og smse fra, der er bare det at opkald er blevet spæret så du kun kan bruge det til mobil data og sms, jeg tror det er derfor du kan finde det i telefonbogen.

Tak.

Naturligvis skal numrene som standard (hvis ikke altid) være udeladte. Den "mobiltelefon", der sidder i min tyverialarm, og som kan sende SMS'er er trods alt ikke med på DGS.

Fortæl mig lige, hvor jeg selv kan ændre det, tak :-)

Hilsen

Jn

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Desvære ved jeg det ikke, men jeg tror du skal ringe til de gule sider eller TDC.

det er ikke noget jeg kan, jeg er jo også bare TDC Kunde.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jn4166 og Miela

Tak for jeres gode indlæg :-).

Jeg er jer faktisk svar skyldig. Men mit bedste bud er i oprettelses fasen af det mobile abonnement. Dog vil jeg tage dit spørgsmål med videre til rette instans og når jeg får svar, poster jeg det her.

Fortsat rigtig god dag og weekend til jer begge.

Jeg ringede til TDC og bad dem om ikke at videregive mine oplysninger og nu er de fjernet fra Krak.

Omdømme 3

Hej,

Ja, det var sådan noget i den stil jeg regne med at man kanBlinkende humørikon

nu er krak ike et af de slemme steder, der ham man som "Kunde" selv mulighed for at gå ind og lave sinde oplysninger om, ligge sine telefon nummere sammen til en post, eller slette telefon nr, ligge sin email, rediger sit navn, og andre ting.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)