DCHP udløbet

Jeg har et problem med min Mobil og en enkelt PC tilslutning til Homebox trådløs da DHCP altid står som "udløbet" uanset hvad jeg gør. Jeg har prøvet at tilbageføre Homebox til fabriksstandard, ligeså for mobilen, men det ændrer ikke på tilslutningen. Jeg har 3 andre PC tilslutninger uden problemer. Angiver jeg f.eks mobil som statisk med mac adresse sker det samme.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Men, har du et problem?

Mister din mobil og WiFi PC'en netværksforbindelse?

Hvis de gør, kan du prøve at øge "Lease" tiden i Homebox'en, men det burde ikke være nødvendig.

Når halddelen af "lease"-tiden er gået vil router spørge om bruger stadig er aktiv, og vil forlæge "Lease" igen. Hvis brugerne mister forbindelsen kunne det tyde på, at du har et større problem.

Der er brugere af "Homebox'en" som har problemer med WPA2 godkendelsen. Du kunne prøve (fra en kablet PC) at ændre godkendelse til kun WPA.

Hvis det ikke hjælper, så skriv lige tilbage.

Tak for dit svar!

Det er specielt min mobil (Samsung Galaxy S) der giver problemer. Jeg kører WPA/WPA2 på andre netværk med den uden problemer! Jeg har også prøvet at ændre lease tid uden held. Det underlige er, at det har fungeret fint i lang tid og pludselig fungerer det ikke længere. Jeg havde nøjagtigt det samme problem med min iPhone 3G, mens min datter ingen problemer havde (også iPhone 3G).

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Tja, nogen gange sker der mystiske ting.

Jeg ville dog prøve at ændre godkendelses metoden til kun WPA i routeren, prøve det et par dage.

Hvis det hjælper, er det godt - hvis det ikke hjælper, kan du bare stille om til "Auto WPA/WPA2".

Den lidt mindre sikkerhed vil jeg (for almindelige private brugere) betragte som ubetydelig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg suplere lige Jeps-92 lidt.

der er mange enheder der ikke kan finde udaf WPA/WPA2.

de fleste vil køre bedst hvis du enten setter den til et køre WPA eller WPA2.

men klart bedst med WPA.

der udover har der før været problemer med Samsung Galasy s og Wifi, det ver noget med at den ikke kunne WPA2 mener jeg.

Hej, Det her er yderst mærkværdigt, men det ser ud til at være en fejl på Samsung Galaxy S. Jeg downloadede WIFI Manager på andoroid marked og ved første åbning af programmet var der forbindelse. Kan det tænkes der har været rod i cache på telefonen eller....

Det virker nu!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P