Svar

Data trafik

• Deltager
  • 4 kommentarer
I dag lørdag, var jeg nede i vores TDC butik for at afmelde fri internet på telefonen, 5 timer senere modtager jeg en sms hvori der står at jeg nu har brugt for 450 kroner, hvordan kan jeg bruge 450 kr på data trafik uden at være online og på 5 timer

icon

Bedste svar af miela1 20 februar 2011, 16:46

Hej,

det ved jeg ikke om TDC har styr på noget, de pleger at have.

men tror du ikke på hvad jeg skrev før, så har jeg lavet en lille udregning, over hvor nemt der er at bruge 450kr på 5 timer.

Hvis jeg regner med at du betaler en standart pris på 12 kr/megabyte så har du brugt ca. 38 megabyte.

det vil sige at du har brugt 7.6 megabyte/Timen

det giver så 0.12 megabyte/minuttet og 0.0021 megabyte/sek.

det er det samme som 0.0168 megabit/sek

den gennemsnits hastighed du så skal hente med i løbet af de 5 timer er ca 18 kilobit,

for at sette det i perspektiv er det ikke en gang en promille(en 1000 del) af den hastighed din telefon kan klare at hente med.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kan være rigtig meget der har brugt din datatrafik, hvis du har en smartphone, bruger nesten alt på din telefon data. så har man ikke slået mobil datafra, bruger den data, også selvom du ikke selv ber den om at gå på nettet.

nu ved jeg ikke hvilket abonnement du har så jeg kan ikke sige om 450 kr er helt hend i vejert. og jeg kan ikke sige at det gør sig gældene for din telefon, for jeg ved jo heller ikke hvilken telefon du har.

nu tror jeg ikke at det er muligt at forbruge 450 kroner på 5 timer, jeg tror nærmere at TDC overhovedet ikke har styr på en skid , og at de tager røven på så mange som muligt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det ved jeg ikke om TDC har styr på noget, de pleger at have.

men tror du ikke på hvad jeg skrev før, så har jeg lavet en lille udregning, over hvor nemt der er at bruge 450kr på 5 timer.

Hvis jeg regner med at du betaler en standart pris på 12 kr/megabyte så har du brugt ca. 38 megabyte.

det vil sige at du har brugt 7.6 megabyte/Timen

det giver så 0.12 megabyte/minuttet og 0.0021 megabyte/sek.

det er det samme som 0.0168 megabit/sek

den gennemsnits hastighed du så skal hente med i løbet af de 5 timer er ca 18 kilobit,

for at sette det i perspektiv er det ikke en gang en promille(en 1000 del) af den hastighed din telefon kan klare at hente med.

Hvad får man i løn hos TDC

Omdømme 3

hej,

der må du nok spøre en der arbejder ved TDC,

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)