Dårlig service - tomme løfter - glemte ordrer

• 0 kommentarer
I august 2010 modtog vi et brev fra TDC hvor i vi kunne få ændre vores bredbåndshastighedti fra 1 til 4 MB til samme pris som et led i en kampagne, man skulle blot sende en SMS til et 4 cifret nummer der stod i brevet.

D. 27-09-2010 modtog vi så en SMS hvor i der stod at man grundet travlhed ikke havde kunnet nå at behandle vores ordre, men at man forventede at kunne behandle vores ordre inden for 20 arbejdsdage. Vi skriver idag d. 19. februar og vi kunne godt tænke os at vide hvornår vores forhøjede hastighed træder i kraft.

Man kan ikke længere skrive til TDC support der findes kun dette forum som ikke er meget værd i sager som denne.

Vi har naturligvis forsøgt at ringe til kunde service, men har ofte måtte vente i ½ time blot for at finde ud af at forbindelsen til sidst afbrydes?

Er der nogen der kan hjælpe med at skaffe kontakt til TDC - eller skal vi bare skifte udbyder med det samme?

Mvh fam. Sørensen

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

1Mbit, - det lyder sgu da som et abonnement der slet ikke findes mere, hvilket får mig til at antage at du automatisk vil kunne få en højere hastighed til samme pris, - kampagne eller ej.

Hvad hedder det abonnement du i øjeblikket har?

På websitet "Mit TDC" kan du under "Selvbetjening privat" se hvilket produkt/produkter du har. Det ser sådan ud:

http://bildr.no/view/827574

Hvis du klikker på (udvider) dit Internetabonnement, så får du adgang til en række options. En af disse hedder "Skift hastighed".

Så plejer det at gå helt af sig selv, og ændringerne træder ret hurtigt i kraft.

Mit TDC kan du tilgå på dette link:

http://mit.tdc.dk/mit/

Mvh FN ;-)

Undertegnede tænker ikke at kommentere dette - men fandt her et sted hvor jeg lige kunne stille et spørgsmål: HVORFOR SKAL JEG HELE TIDEN GENSTARTE MIN PC, FORDI DEN MISTER FORBINDELSEN TIL INTERNETTET?

Med venlig hilsen

Inger Knudsen

55965813

benting@knudsen.mail.dk

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Inger Mail adresse og telefon nr er en dårlig idé her på forum. Angående dit spørgsmål er der flere muligheder der både kan skyldes din pc og din internet forbindelse. Det er vigtigt at være lidt mere detaljeret (modem / router type samt hvilke lamper der lyser og ikke lyser når det sker på dit udstyr fra tdc. Husk på at dette forum ikke er fra kunde til Tdc men fra kunde til kunde.

mvh

Hej Inger

Velkommen til TDC-forum.

Jeg suplerer lige jk44's indlæg. Det er nemlig en dårlig ide.
Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Patrick vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser. Du bør også for din egen skyld bede ham om, at slette dit telefonnummer.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Prøv forresten at slukke for strømmen til dit anlæg i 5 minutter. Nogle gange hjælper det andre gange ikke.  Håber du får flere  ideer af it-nørderne, til hvad du kan gøre for at få løst problemet.

God Søndag.Glad humørikon

PS.

Denne tråd omhandler Fam. Sørensens spørgsmål om en dårlig service, de har modtaget. Dit problem omhandler Dårlig indternet forbindelse og det er faktisk noget helt andet.

Jeg vil derfor anbefale dig, at oprette en ny tråd, med overskriften "Dårlig internetforbindelse", finde ud af de ting som jk44 meget gerne vil vide, og skrive det i den nye tråd. Jeg er sikker på at jk44 meget gerne vil følge med og derudover vil der være flere nørder der ser dit nødråb.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)