Dårlig service...

Jeg var oppe og skulle have en ny mobil forbi den jeg havde var jeg lidt træt af.

Jeg går op i TDCs butik på vestergade i Odense C som jeg har gjort snart i 10år, og ville høre hvad en Iphone 4 skulle koste, jeg fik en pris, han stillet mig så det ? om jeg ville have en 8GB eller 16GB, jeg sagde en 8GB, andet blev jeg ikke oplyst...

Da jeg så kommer hjem, oplyser en af miner venner mig om der er kommet en S model og den er bedre og uden alle de problemer den alm 4 har.

Jeg ringer op til butikken dagen efter for at høre hvorfor de ikke har oplyst mig det, der fik jeg af vide der var ikke forskel på dem andet en den nye havde et bedre kamera, men det passer ikke helt, man forventer at en prof sælger oplyser ens kunder om det  sidste nye.

Jeg beslutter så at indgive en klage på TDC hjemmeside, og idag tog jeg så en af mine gode venner med op i butikken der ved alt om Iphone,, jeg fik fat i deres butikchef, hun sagde jeg var blevet tilbudt en s model, men på samme tid sage hun også at forbi jeg nok ikke var blevet tilbud den var forbi de ikke har den på lager til salg endnu. min kikket også lige en gang og sagde, du har bare mødt en af deres dårlige sælger...

De har aldrig tilbud mig en S model, havde de det og fortalt hvad forskellen på dem var havde jeg taget en S model...........

Det er utroligt en virksomhed som TDC har så dårlig service samt dårlige sælger..

Så aldrig TDC kunde mere.

1 Kommentar

Hej jensen123

Jeg beklager dybt, at vores sælger ikke har vist dig begge modeller og især beklager jeg, hvis vores sælger ikke har kunne oplyse bedre, hvad forskellen er på de to telefoner. Det er bestemt ikke, hvad vi forventer af vores personale i butikkerne.

Butikschefen har dog ret i, at vi ikke har fået nok iPhone 4S leveret, så derfor er mange af vores butikker løbet tør meget hurtig. Hvis du stadig ønsker en iPhone 4S, vil jeg rigtig gerne kontakte de forskellige butikker i dit område, og høre om de har en på lager, og ellers kan vi få dig skrevet på ventelisten, over dem som ønsker at købe iPhone 4S.

Med hensyn til forskellen mellem de to telefoner, så er der lidt læsning her: http://go.tdc.dk/wgtcp Men vil selvfølgelig anbefalde et besøg mere i butikken, også få en grundig beskrivelse af de to telefoner af en kompetent sælger.

Hvis du ønsker, at jeg skal tage kontakt til butikkerne og finde en iPhone 4S til dig, kan jeg så ikke lokke dig til, at sende en mail til mailto:kundeforum@tdc.dk og skrive dine kontakt informationer, og gerne henvise til denne forum post, så jeg nemmere kan finde dig.

Hilsen Per

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P