Dårlig kvalitet på TDCPlay på PC!

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej

Jeg har næsten lige fået HomeTrio. Jeg kan tilsyneladende kun se webtv via TDCPlay (den nye eller kommende udgave) Desværre er kvaliteten virkelig dårlig, hvad kan det skyldes! Og er der andre muligheder for at de tv via PC´en ?? 

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej staldb

Det lyder mærkeligt, du burde kunne se webtv via tdc's hjemmeside.

Ude til højre er der flere muligheder. Tdc mail, Selvbetjening, tdc play musik og så kommer webtv.

Da det nye tdc play er en betaversion som kun er på forsøgsstadiet er det måske derfor at kvaliteten ikke er så god,  det gamle webtv stadig tilgængelig, i det mindste hos mig.

hilsen Bente

Desværre kan jeg ikke se WebTv her alligevel?? Heller ad den vej :-(

Hej.

Hvis du kan nøjes med DR's programmer kan de ses gennem DR's hjemmeside dr.dk og alle 6 kanaler kan ses, også DR3 (teknisk svarende til den tidligere DR HD). Man kan selv vælge kvalitet (den tekniske), hvor resultatet afhænger af den lokale internethastighed og den lokale computer. Er billedet f.eks. sløret kan man forhøje billedkvaliteten, men kan så måske opleve større eller mindre afbrydelser. Man kan dog ikke komme op på fuld HD-kvalitet. Selv den dårligste indstilling giver betydeligt bedre billedkvalitet end den nye TDC Play.

DR oplyser at enkelte film m.m. af rettighedsmæssige årsager ikke kan vises, og man skal have en IP-adresse i Danmark. Modtagelsen er gratis, da man jo allerede har betalt gennem licensen.

M.v.h.

MS-ERIK

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du er på dit eget netværk kan du se tv via webtv.tdc.dk uden at logge på
Kvaliteten af webtv via det nye TDC Play er ekstrem ringe i forhold til den gamle Flash Player version.

Så ringe at det faktisk er ubrugeligt både TV og film.

Det nye format på tdc play er på tv siden komplet ubrugeligt... Hvordan kan man finde på at lave et nyt koncept og så forringe det så overvældende!? - Komprimeringsgraden er alt for høj til at det er brugbart... Luk skidtet og giv mig en discount på mit abonnement eller sørg for at få rettet op på lor... NU!

Jeg er fuldstændig enig. Det er uanstændigt at udbyde et så ringe produkt. Især når man ser på andre streamingstjenesters kvalitet bare stiger og stiger. Man skal vel nærmest 5 år tilbage i tiden for at finde tilsvarende elendig kvalitet.

Det satme sørgelig skifter snart selvskab,det jo bleven utolig ringe billede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)