Dårlig forbindelse på mobilen

• 0 kommentarer
Hey.

Hvad kan der være,at der slet ingen forbindelse er på mobilen, når man bor nede ved grænsen?? Selvom at jeg kun bor 5 km fra en af jeres Tdc master.

Er træt og led af det, og skide irriteret over det.Og at man ska spærre sin tlf for ik at gå over på tysk net. For da jeg havde telia var der ingen problemer med det!!

Og ville da nødig skifte abonnement på grund af det:-) Da jeg har alt hos jer i forvejen.

Men kan være tdc er villig til at købe et stykke af mit jord, til en større og forbedret mast?? For kan da se inde på jeres hjemme side, at der sku være fuld dækning her nede? Og ved fra andre at de har det samme problemer som mig..

Hilsen Andy

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Du har ret, det er irriterende. Jeg har selv kørt rundt i det Sønderjyske og oplevet den dårlige dækning, dog synes jeg at Telenord og Telia generelt har dårligere dækning end TDC. Jeg har haft både Telenord og Telia som arbejdstelefoner og min egen private er TDC, så jeg har kunnet sammenligne. Men noget skidt er det, det kan vi godt blive enige om.

Jeg har ladet mig fortælle, at tyskerne har drejet nogle af deres master mod Danmark og skruet op for signalet for at fiske kunder, jeg ved ikke om det er rigtigt, men i hvert fald er der aldrig problemer med at finde en tysk sender de steder hvor de danske svigter.

:-).. Ja, tror gerne tyskerne har gjort det?? Men hva vil og gør tdc ved problemet?? Mener at have læst en artikel, i landsbladet om at telestyrelsen ville se på de problemer som Danmark har. Med de sorte huller som de så kønt beskrev det.. Med at tele udbyderen havde et ansvar omkring det!

Hilsen Andy

Nyuu skrev:
Du har ret, det er irriterende. Jeg har selv kørt rundt i det Sønderjyske og oplevet den dårlige dækning, dog synes jeg at Telenord og Telia generelt har dårligere dækning end TDC. Jeg har haft både Telenord og Telia som arbejdstelefoner og min egen private er TDC, så jeg har kunnet sammenligne. Men noget skidt er det, det kan vi godt blive enige om.

Jeg har ladet mig fortælle, at tyskerne har drejet nogle af deres master mod Danmark og skruet op for signalet for at fiske kunder, jeg ved ikke om det er rigtigt, men i hvert fald er der aldrig problemer med at finde en tysk sender de steder hvor de danske svigter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)