Dårlig forbindelse på mobilem i mit hjem

Det er mega dårlig forbindelse i min lejlighed Bag Søndermarken på Frederiksberg. Det er nærmest umuligt at føre en samtale da halvdelen af samtalen falder ud og man skal ringe op 3 gang forbi forbindelsen blever afbrudt fordi der ikke er noget signal.. Problemet har stået på i 2-3 måneder nu og det er KUN et problem når jeg er hjemme. Telefonen virker fint alle andre stedet.

Hva kan det skyldes ?

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Cars10

Der kan være flere årsager til, at forbindelsen er blevet dårligere. 

Der kan være fejl på masten, dog tror jeg ikke det er tilfældet, da problemet har stået på så længe. 

Vi opgradere nogle gange masterne, mens vi i andre tilfælde, sætter en helt ny mast op. Hvis det er tilfældet, at vi har sat en ny mast op, kan den være placeret dårligt, i forhold til netop din lejlighed. Der kan en repeater være løsningen, som en anden bruger beskriver i denne tråd: 

/t5/Mobil/D%C3%A5rlig-forbindelse/td-p/7977

Jeg synes dog at du skal kontakte TDC Mobil, så vil fejlsøge på masterne i området.

Du kan se her, hvordan du kan kontakte TDC Mobil:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_mob

Håber du finder en løsning på problemet, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8