Svar

Dårlig forbindelse mm.

• 0 kommentarer
Her er hvad jeg lige har skrevet til TDC, men de svarer jo først om 4 - 6 dage, så det kan være der er nogen der er hurtigere her:

Vi har home duo og vores hastighed er 6,3 - 0,8,
det lever ikke op til at i garanterer 10 - 1 ??

Men det er ikke det værste, vores netforbindelse
falder jævnlig ud og så går der et par min.
inden telefon og internet virker igen ??
Vis nr. og omstilling har heller ikke virket
siden vi fik home duo for meget længe siden ??

En venlig dame fra TDC ringede for nogen tid
siden for at høre om vi var tilfreds med vores
TDC, min kone kaldte på mig, men inden jeg fik
røret var forbindelsen væk igen!!

Så nej, vi er ikke imponeret over vores TDC

icon

Bedste svar af GogJ 22 maj 2011, 15:04

Tak for svar, jeg kan forstå du kender systemet indefra, så jeg vil ringe i morgen og se om jeg kan komme igennem Blinkende humørikon

MVH GogJ

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej GogJ

Der kan være rigtig mange årsager til, at en netforbindelse jævnligt falder ud - og det skal den selvfølgelig ikke, så der er normalt kun ét at gøre: Fejlmelde linien til Hotline og fejlservice på 80 80 80 47.

Som det fremgår af dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20154

kan man med fx en 10/1 forbindelse forvente minimum 5Mb/512kb, så en hastighed på 6,3 Mb/0,8Mb lever op til dette, men det fremgår ikke umiddelbart af dit indlæg, hvilken "officiel" hastighed I har i dag.

Mvh Stephen

Tak for svar til Stephen, som jeg læser det har TDC til Home Duo kunder sat hastigheden op til 20 og garanterer minimum 10-1 hvor jeg ligger lunt i svinget nede på ca. 6 - 0,8, så det håber jeg på kan forbedres.

MVH GogJ

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det er rigtigt at den kan sættes op til 20 min. 10 men kun hvis linien kan bære det.

Det kan den desværre langt fra alle steder og her vil man så forsøge at sætte den til f.eks 10/1 som du jo nok har. Det virker som om at det er et problem for dig at kører 10 mb og uden en ordentlig undersøgelse af linien er det svært at sige om du skal længere ned. Det kan nemlig ikke betale sig at forsøge at presse mere ud af linien end den kan klare, så oplever man nemlig tit gener som dem du oplever. Så en fejlmelding til hotline lyder som en rigtig god idé.

mvh

Takker jk44 for svar, ved egentlig godt at vi altid har haft en dårlig forbindelse, det er som sagt heller ikke de modtagne ca. 6 - 0,8 der er det største problem, langt værre at når man er midt i en vigtig samtale så er telefonen pludselig død, og vi har betalt for extra service, omstilling og vis nr. et par år uden at det virker, det er jo lidt surt, vi har været naive nok til at tro det blev rettet med tiden, så jeg forventer at høre fra TDC når de har læst min mail!

MVH GogJ

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Jeg tror nu at jeg ville ringe til hotline hvis jeg var dig. Der kan være temmelig lang tid på svar på email, desværre. De fejl du har kan man ikke leve med ret længe. Det skal løses hurtigst muligt.

mvh

Tak for svar, jeg kan forstå du kender systemet indefra, så jeg vil ringe i morgen og se om jeg kan komme igennem Blinkende humørikon

MVH GogJ

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P