Dårlig forbindelse HomeBox fastnet


Har meget dårlig og til tider ingen signal/forbindelse på fastnet telefonen - bruger Beocom 6000 trådløs.

Siden vi skiftende fra telenor, har der været problemer med signal/forbindelse(virkede uden problemer ved telenor). Nogen gode forslag til hvordan dette problem løses? Vil gerne slippe for, at skulle retur til telenor....

 

 

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sterling737

Vi har en lille guide som du kan prøve at følge:

http://guide.tdc.dk/tdc-care/guideManager.do?guide=hotline_telefon_indgang.net

Du vælger i bunden om løsningen har hjulpet eller ej. Hvis ikke det virker, trykker du nej og du kommer videre til næste skridt.

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Guiden er afprøvet og den løser ikke problemet.

Mvh

Hedder forresten mompop, da jeg ikke kan login med sterling737.

mvh

Sterling737 skrev:
Har meget dårlig og til tider ingen signal/forbindelse på fastnet telefonen - bruger Beocom 6000 trådløs.

Siden vi skiftende fra telenor, har der været problemer med signal/forbindelse(virkede uden problemer ved telenor). Nogen gode forslag til hvordan dette problem løses? Vil gerne slippe for, at skulle retur til telenor....

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sterling,

Så vil jeg anbefale dig, at kontakte vores Hotline, så vi kan få kigget på problemet.
Se her: http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hilsen Thomas

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)