Dårlig forbindelse

• sba
  • 0 kommentarer
Hej

Hvordan kan det være, at man i dagens danmark har dårlig forbindelse på mobil,når man bor i Odense SØ.....????? Det kan da ikke være rigtigt at man skal stå ude på fortorvet for at man kan føre en noget lunde samtale....!!! Har flere gange kontaktet TDC, som siger at de godt er klar over problemet, men at De ikke har tænkt sig at gøre noget ved det. De ved godt at der er flere huller i dækningen i SØ. Endnu engang hvorfor gør I ikke noget ved det...??!!!!!

forsat go' aften;-)

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

hej,

Jeg ved ikke hvorfor TDC ikke vil eller kan gøre noget ved det,

men jeg ved at det er u afmindlig svært at søre for at der er god mobil dækning over helelandet, nu kan jeg ikke lige huske det presise tal men jeg mener at det er mere end 95% af landet TDC dækker.

men hvis det kun er når du er inde, kan du få en signal booster eller pasiv repeater.

http://tele-online.dk/product.asp?product=20947, den er lidt dyr men der findes billiger udgaver.

efter som der altid er mmasive protester hvær gang et teleselvskab vil sette en ny mast op og der er pluslig ikke det mobil master er skadligt for, lidt sjovt efter som folk jo også brokker sig når der ikke er mobil dækning. undskyld der skal ikke gå politik i detMeget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)