Dårlig dækning?

I går aftes købte jeg en ny HTC telefon hos min lokale TDC butik, men der er ustyrligt dårlig dækning herude, hvor jeg bor. Jeg bor godt nok langt ude på landet, men der var ingen problemer med mit gamle teleselskab (Telenor).. Jeg mener, det er da to større firma, og jeg troede egentlig også TDC havde DK's bedste dækning. Bare ganske almindelig 2G.. Der er ingen 3G dækning herude, men 2G dækningen er rigtig elendig med TDC, hvad gør jeg nu? Jeg har jo lige tegnet abonnoment med 6 måneders binding...

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det er meget naturligt at 2 forskellige selvskaber ikke har samme dækningsforhold, de bruger jo forskellige netværk.

du må aldrig regne med at når du skifter selvskab at du ville have samme dækning, det kan meget nemt være at Telenor dække bædre i dit område, men TDC over alt har et bedere netværk. så det er altid viktig at når du skifter selvskab at du kontrollere deres dækningskort, og du kan også forhøre dig i dit lokalområde for at høre hvem der har det bedste net.

Jeg ved ikke hvem der her den bedste dækning, det er jo noget samtlige udbydere påstår at de har, men jeg ved at det hvis du regner det ud på hvor meget af danmark der bliver dækket, så er der ikke mere end 1-2% forskæld.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)