Svar

Dækning på mobiltelefon

Jeg bor i en lille by Klarskov uden for 4760 Vordingborg.

Her er der meget dårlig dækning på mobiltelefon.

Det er næsten ikke muligt at få forbindelse inde i huset.

Ved kontakt til TDC fik jeg det nedslående svar at det agtede man ikke at gøre noget ved!

Jo jeg kunne prøve at iværksætte en underskriftindsamling og på den måde påvirke TDC til at gøre noget ved problemet.

Nu læser jeg om TDC og 4G. Et fantastisk projekt i alle større byer!

Skal det altid og understreget altid ikke komme andre end tæt befolkede områder tilgode?

Hvad med hjemmearbejdspladser i udkantsområder?

Hvad med hjemmemedicin osv.osv.?

I første omgang ville det være fint at min mobiltelefon ikke gik på telefonsvarer når jeg er hjemme.

icon

Bedste svar af muddi 17 oktober 2011, 15:15

Velkommen i "klubben".

Har netop talt med TDC om vores mobil-dækning, som er lig 0

Jeg bor på Helgenæs (Djursland) og har fået at vide der IKKE er mulighed for bedre dækning foreløbig.

Tillod mig at spørge om hvad jeg så betalte for, men det kunne jeg ikke få noget svar på.

Sjovt nok, for år tilbage havde vi udmærket dækning herude, men det var så dengang!!

Han lavede en måling , mens jeg havde ham i røret, og han kunne godt se problemet.

Fik også den besked at vi da bare kunne lave en underskriftsindsamling, så ville der måske ske noget.... (tø - hø, hvad tror han selv...)

Vi havde en person herude som havde brug for Falck, og da de skulle ha' fat i en læge da de var herude, kunne de heller IKKE ringe ud af området - det kan da IKKE være rimeligt. Manden havde åbent benbrud og skulle ha' hurtig hjælp.......

mvh

Muddi

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Mastedatabasen.dk kan vise dig eksisterene og planlagte masteplaceringer. Det kan være interessant for at se om der evt. er andre udbydere, der har master tættere på din adresse.

Det ser ud som om Telia har planlagt en mast i Klarskov, måske skulle du tage en snak med dem.

Hej

Tak for svaret.

Jeg vil se i mastedatabasen hvad der sker fremover. Konkret har DSB lige opført en ny mast til brug for signaler til togtrafikken. Der kunne vel også monteres mobilantenner.

Velkommen i "klubben".

Har netop talt med TDC om vores mobil-dækning, som er lig 0

Jeg bor på Helgenæs (Djursland) og har fået at vide der IKKE er mulighed for bedre dækning foreløbig.

Tillod mig at spørge om hvad jeg så betalte for, men det kunne jeg ikke få noget svar på.

Sjovt nok, for år tilbage havde vi udmærket dækning herude, men det var så dengang!!

Han lavede en måling , mens jeg havde ham i røret, og han kunne godt se problemet.

Fik også den besked at vi da bare kunne lave en underskriftsindsamling, så ville der måske ske noget.... (tø - hø, hvad tror han selv...)

Vi havde en person herude som havde brug for Falck, og da de skulle ha' fat i en læge da de var herude, kunne de heller IKKE ringe ud af området - det kan da IKKE være rimeligt. Manden havde åbent benbrud og skulle ha' hurtig hjælp.......

mvh

Muddi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)