Svar

Dækning

• sod
  • 0 kommentarer
Hej. Jeg bor i et område med ufatteligt dårlig TDC mobil dækning. Er der nogen der ved, hvor jeg kan klage?

icon

Bedste svar af nono 20 februar 2011, 23:24

Du kan prøve TDC.DK/KLAGE

Se original

4 Kommentarer

Med hensyn til dækning, bor jeg i et område hvor det kun er TDC som dækker. Jeg skal så bare stå ET sted i huset og ikke dreje hovedet, for så ryger forbindelsen. Forhandleren satte min HTC Desire over på Edge nettet for det var det eneste som der var hul igennem. Jeg må viderestille min mobil til min fastnet når jeg kommer hjem for at være sikker på at modtage opkald. Jeg kan overhovedet ikke gå på nettet hjemme med mobilen. TDC vil ikke gøre en skid for at det bliver bedre. Talte med en medarb som sagde at jeg jo nok skulle overveje om jeg overhovedet skulle have mobil så ...........Vi skriver 2011 !!!

De siger det er fordi der er lidt bakket hos os , men vi bor så få at det ikke kan betale sig for dem at gøre noget. Det er simpelthen for dårligt. Ved heller ikke hvad man skal gøre for at lægge pres på TDC. Hvis vi kører 3 km væk i alle retninger har man fiberbånd, H dækning og alverdens ting.

I Sverige har Telia sat små "kasser" op i træmaster for at folk i tyndere befolkede områder skal være dækket ind. TDC vil dog ikke høre tale om dette. Jeg er så skidesur over det, da jeg er vikar og lever af at blive ringet op.

Kathrie

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Je er kedaf at høre at du ikke kan få forbindelse på din telefon, desvære er det sådan at ikke alle i danmark kan få forbindelse, TDC kan levere til 98%(tror jeg nok det er) af danmark.

nå men jeg vil jo se om jeg kan hjælpe dig.

hvis der hvor du bor der er signal uden for kan du få en mobil signal repeter eller en signal booster som så kan trække signalet ind i dit hus(som om du har en mini mobil mast inde i dit hus)

http://www.wi-ex.com/YX520-I.aspx

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg glemte lige at skrive at hvis du vil klage kan du gør det på den har side.

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Du kan prøve TDC.DK/KLAGE

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)