Daglig grænse for sendte mails er alt for lille!

Jeg har fjernet privat adresse samt reklame fra indlæg. Patrick, forum administrator.

Hej.

Jeg udsender ca. 1.000 nyhedsmails/mailadresser... og det skal gerne ske indenfor samme døgn.

Men når jeg er oppe på ca. 200 mails, får jeg en fejlmelding om, at den daglige grænse er nået... og jeg blokkeres.

Jeg har Windows Live Mail, hvorunder der en en tdc, en hotmail og en gmail adresse. Lige meget hvilken af dem, jeg prøver at sende fra, blokeres jeg efter de ca. 200 udsendte mails, og må vente til dagen efter med at udsende de næste 200 mails.

Hvad gør jeg? Er jeg nødt til at købe mig til mere plads, og i så fald hvem henvender jeg mig til?

NB!

Jeg har også forsøgt at videresende til min Webmails, men det er sku´ noget pangel [i]

Vh

tornby 

2 Kommentarer

Du bør købe dig til den slags services, f.eks. anvendelse af egen mail server/infrasturktur, hostet i egen 'IT afdeling' eller hos en hosting udbyder eller helt outsource servicen hos email marketing providers ala Mail Chimp, Constant Contacts eller lignende. Der findes også flere danske firmaer, der tilbyder den slags services, Peytz.dk o.a. Prøv at google dig lidt frem og afklar dit behov for en løsning.

Private abonnementer kan ikke forventes at anvendes ubegrænset til understøttelse af dansk erhvervsliv Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)