DAB-Radio og TDC Play

Hjælp!

Jeg har fået en dabradio hvor jeg også skulle kunne høre TDC-Play (mine Lister) Jeg har fået adgang til pcen, og kan trække to musik nr. ned på den...... MEN så er det slut! Den henter listen men når jeg vil høre dem skriver den licens ugyldig! Jeg er ved at få pip [i] Er der mon nogle som har erfaring med netop mit problem?

Go aften til alle fra willadsen1974

17 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, velkommen til forum.

den netværks/dab radio du har fået hvilken mærke og model er det?

hvilket styre system bruger du, og evt. hvilken media server bruger du?

Hej

Ja mærket har jeg da, men når det kommer til styresystem, tja der er jeg på bar bund er ikke en ørn Overrasket humørikon) men det er en international receiver company APD1217WIFID kan det mon bruges ? og undskyld min uvindenhed Trist humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

styresystem, der mener jeg, på din computer.

Det er w7
Omdømme 3

Hej,

du skal lige kontrollere at din computer er sat rigtig op.

åpen Netværks og delings center(Start menu >> Kontrolpanel >> netværks og delings center)

her skal du så klikke på vælge indstillinger for hjemmegruppe og deling

så får du den her skærm frem, her skal du være sikker på at der er markeret i det feldt jeg har markeret med Gul.

Udklip.PNG

du skal også søre for at din musik ligger i musik mappen på din computer. har du lagt den i en anden mappe, vil du bruge en anden mappe til musik, så sig bare til så kan det ordnes.

Jeg er ked af det men det hjælper ikke Trist humørikon Jeg bliver ved med at få op at jeg ikke har licens! Jeg har lige prøvet at lægge noget andet musik ind og det vil den gerne dele med dabben Overrasket humørikon) Jeg tænker kan det være noget med udpakningen af filen at gøre?

Jeg opgiver sku snart GG

Det er da underligt at jeg kan få alt andet musik ned på los dab bare ikke fra TDC-Play! så delingen må vel egentlig være okay eller misser jeg noget Overrasket humørikon( på forhånd tak

Omdømme 3

Hej,

prøv lige at skrive hvilket format du har filerne i(Hvad de hedder til efternavn ex. musikfil.mp3)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

kan du afspille musik fra din pc uden problemer?

Ja det køre fint dem som jeg har på min PC er der ingen problemer med overhovedet Det er lidt underligt

Windows Media-lydfil (.wma) jeg opgiver sku snart griner..... Jeg har een især som jeg gerne ville have til datteren som er Sebastians Jul, den står fint i display på dab, men når man vil høre denne skriver den licens ugyldig Trist humørikon

Omdømme 2

willadsen1974: Det allerbedste råd jeg har når det er en sang der ikke vil - er at slette sangen og hente den på ny fra TDC Play. Det kan være at der er en del af licenshåndteringen der fejler.

DBH

C

Smil Glad humørikon Ja tak det er forsøgt men det er nu ALT musik fra TDC-play den ikke vil spille! Den skriver blot licens ugyldig

Omdømme 2

Vi skal starte et sted. Kan musikken afspilles fra den pc du streamer fra?

C

Ja det kan den sagtens Overrasket humørikon)

Omdømme 2

Svar fra hardware leverandøren: Jeg tror det der sker, (Skete også for mig) ved opgradering/skift af PC. Radioen beholder DRM koderne fra den gl. installation af Windows. Så derfor opstår denne fejl, når PC’en så lige pludselig har fået et nyt set DRM licenser.

Mulig løsning.

Slet radioen i Windows media player.

Lav en factory reset af Radioen.

Opsæt radioen igen

Tilknyt den i WMP.

Såfremt dette ikke afhjælper problemet.

Prøv at downloade en ny musikfil fra PLAY, læg den i anden bib.Og prøv at afspille denne fra radioen.

I må meget henvise til os (70262446)for yderligere support ved brug af play på dab-radio.

Hmmm Tja det hjalp ikke, jeg er på nippet til at opgive og fortryde mit ellers gode køb, jeg syntes ikke det burde være så svært, men sådan er det jo bare, jeg takker for din/jeres hjælpe herinde, og vil tage kontakt til det skrevne nr. som du har oplyst.

Venligst

Thomas Willadsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)