cookies

Har Hometrio, og forsøger at starte web TV. Dette lykkes ikke. I Q&A står der at cookies skal være tilladte og i IE er cookies slået til men når jeg kører en analyse af min PC står der at cookies er slået fra ??

Hvad er der galt ?

Nogen der kan hjælpe ?

mvh

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Prøv at køre i en anden browser.

eller gendanne standart instillinger for IE. Klik på Funcktioner ==> Internetindstillinger, klik på fanebladet avangseret og til sidst kanppen nulstil...

Hej Miela1

Dit forslag ændrede ikke ved problemet. Systemtest viser stadig at cookies ikke er aktiverede Gal humørikon

Der er vel ikke andre steder hvor cookies kan blive aktiverede/deaktiverede end i INTERNETINDSTILLINGER ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen.

der er noget her, det er også under internetinstillinger.

klik på fanebladet Beskyttelse af personlige oplysninger og der efter knappen avanceret.

men paspå når du bruger Internettet, lad vær med at godkende noget du ikke ved hvad er. og ja tenk dig om.

Udklip.PNG

Din forslåede løsning er også forsøgt uden held.  Jeg ved faktisk ikke hvad der er problemet men

jeg overlever nok uden web TV.

Jeg har en MAC PC, helt ny, her kan jeg heller ikke se WEB TV (cookies iorden) men jeg tror

her at problemet ligger i den manglende kapasitet på bredbåndsforbindelsen. Med PC, 2 HD TV så

er kapasiteten opbrugt.

Det er noget som TDC bliver nødt til at forholde sig til. Hvis alternative udbydere via fibernet tilbyder

bedre produkt så er kunderne væk !

Omdømme 3

Hej.

Ja det kan godt være en del af problemet, til det du beskriver ville jeg anbefale over 20 mbit. 

du Kan få fibernet ved dit lokale el-selvskab men det er ikke noget jeg vil anbefale det ar alt fordyrt,

TDC kan det samme med hurtiger forbindelser og mindre vente tid, jeg tror nok det er to års ventetid jeg har på at kan få fibernet ved mit el-selvskab hvor ved tdc og Tel.. kan jeg have det i næste uge.

ved tdc er den hurtigste forbindelser 50/5 mbit

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P