Connect it vil ikke starte!

Hejsa folkens, vi købte et USB Modem (E173) som fungerede fint i nogle måneder, men efter jeg lidt tid nægtede Connect it at starte på min computer. Den starter på alle andres, men selve programmet vil ikke starte. Modemet er connect, men lige meget hvor mange gange jeg genisntallere det eller genstarter min computer nægter det simpelthen at starte. Men på alle andre computer, fungere det ligeså godt som det altid har gjort. Jeg har allerede forsøgt at opdatere den software der ligger på modemet til det nyeste for E173, men intet hjælper det.

Jeg har på fornæmmelsen at det vil virke hvis jeg formatere min computer, men det har jeg bestemt ikke lyst til at gøre. Og da Connect it er det eneste program der ikke fungere, så må der findes en anden løsning.

På forhånd tak, og ville værdsætte et hurtigt svar [i]

9 Kommentarer

Så må vi godt tage os lidt sammen, og komme med et svar. Glad humørikon

Vi venter..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Zocress

Jeg prøvede lige at søge efter Connect it i søgefeltet: Søg på tdc.dk, der kommer et svar frem, som du måske kan bruge.

Du kan prøve, og se om det kan løse dit problem.

hilsen bbs

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Zocress

Årsagen til at en geninstallation af Connect it ikke hjælper kan være, at der på et tidspunkt er opstået en fejl i Connect it installationen på din computer, og at programmet derfor efterfølgende ikke er blevet afinstalleret korrekt.

Du kan evt. forsøge at afinstallere Connect it igen ved hjælp af et alternativt afinstalleringsprogram. De virker i nogle tilfælde bedre end standard-afinstalleringsprogrammet i computeren. En mulighed kunne være at prøve Revo Uninstaller, som både findes i en professionel og en gratis udgave.

Når du har gjort dette, kan du prøve at installere Connect it igen.

Mvh

Stephen

Revo Uninstaller virkede på maskine, så det kan jeg anbefale Blinkende humørikon

Amen ved du hvad, jeg har forsøgt at slette Connect It på mindst 5 forskellige måder med 3. parts programmer, windows egne og at gøre det manuelt. Jeg har forsøgt og opdatere softwaren, jeg har simpelthen arbejdet med det lort i så mange time. Jeg har forsøgt at få hjælp fra TDC, og INTET. Jeg får først et svar der faktisk MÅSKE kunne have hjulpet, flere måneder efter mit abonnoment for længst er udløbet!

Jeg er simpelthen så træt af TDC og deres lavkvalitets lort der aldrig nogensinde virker som det skal, jeg har ikke oplevet andet en problemer med TDC. Det er simpelthen utroligt! 

Hej Zovress

Du skriver: "Jeg får først et svar der faktisk MÅSKE kunne have hjulpet, flere måneder efter mit abonnoment for længst er udløbet!"

Hvem er det i det hele taget du skælder ud? og hvor har du skrevet, at du har slettet og geninstalleret på fem forskællige måder? Jeg har kan ikke finde det, og det tror jeg heller ikke JHR60 har kunnet, siden han/hun har foreslået dig hvilket program du kan bruge.

Efter dine tre første indlæg skal du da være glad for at andre brugere som bbs, Steghen og JHR60 overhovedet gider svare dig. Dette er et kunde forum hvor kunder hjælper hinanden, og grunden til at flere ikke har svaret kan være at andre kunder ikke lige ved hvad du skal gøre.

Hvis du vil være sikker på at få TDC i tale, er du nød til at kontakte kundeservice, eller hvis du er meget utålmodig, benytte dig at det udmærkede råd, som bbs har givet dig i indlæg fire. Det gjorde jeg, og der kom  70 indlæg. Det er bare med at starte fra en ende af. Blinkende humørikon 8Hvis du altså forsat har brug for at læse om det.)

Jeg har ligeledes kørt med Connect it i flere år og flere gange oplevet at programmet pludseligt ikke vil starte - modemet bliver registreret af USB-porten og autostart kommer frem på skærmen, men lige gyldigt hvor ofte jeg klikker på programmet sker der ikke en sk..! Jeg har heldigvis et gammel Mobile partner modem som virker. Problemet med at Connect it pludselig ikke virker - har jeg oplevet ca. 5 gange i løbet af de sidste 3 år. Jeg har firma p.t. en PC Lenovo W510 som løbende bliver opgraderet/udskiftet og så starter jeg forfra med Connect it - indtil det ikke virker igen:-(. Det er helt utroligt med tid man kan bruge på fejlløsning i stedet for produktiv arbejde!

Hej, ved ikke om du har fået løst problemet, men har lige selv været igennem det, du går ind i regedit og søger på "connect it" alt hvad der har med den at gøre sletter du, derefter instalerer du programmet igen, og så starter det som det plejer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)