Computer virker - telefon død.

Eftwer en kort, normal  opringning fra min telefon skal jeg igen telefonere, men nu er telefonen død. Pc og fjernsyn virker. Har forsøgt at indsætte anden telefon men med samme resultat.Har afbrudt forbindelse i mange minutter, men stradig intet resultat,   Hvad kan der være i vejen? Og hvordan får en gammel pensionist fejlmeldt til tdc?

K. Christensen

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hmmm tjjjaaaaa

Sjovt nok henviser TDC til, at en fejlmelding af en telefon, skal ske telefonisk (70 70 30 30)??!?!?!?!?!?!?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5986

TDC - det må da kunne gøres bedre !!

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej K. Christensen,

Den letteste måde at fejlmelde for dig, ville helt klart være telefonisk. Er selvfølgelig godt klar over din fastnettelefon ikke virker. Du er derfor nødt til at bruge din egen, eller en andens mobiltelefon.

Hvis det er helt umuligt, må du gerne sende mig en privat meddelelse med dit fastnet telefonnummer og din adresse. Så skal jeg nok se om jeg kan finde noget galt med din telefonlinje, og vende tilbage til dig via besked her på forum.

Bare så du ikke misforstår mig, må du ikke skrive dine personlige oplysninger på denne forum debat, men skal sendes til mig privat. Dette gøres ved at klikke dig ind på min bruger, og klikke "Send en privat meddelelse til denne bruger".

Håber du finder en løsning.

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)