coder til remote fra amitech

Der findes ikke coder til at programere remote til amitech tv 26" 343b dvb-t ci/t har så erhvervet mig en logitech harmony 300 men de har ej heller koder (foler mig snydt for blev lovet ) de skal bruge hex coder for at kunne sætte dette compunent op for mig er der her nogle der har viden ang dette enme de er vist også problem med viden om hvadbdetberbaf hardware i sådanen amiteck måske den samme model i anden udgaves navn og producent det villle være mig til stor glæde hvis der var hjælp at hente for Amitech var på ingen måder instillet på sådan og det at logitech er samarbejds-partner

På forhånd takker jeg og sender gode tanker

Venligst Max

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Amitech har aldrig selv "produceret" andet end computere og de blev sat sammen af standardkomponenter.... Alt det andet, så som TV, er noget man har købt andre steder og fået sat sit eget navn på. Da jeg selv stod i nøjagtig samme situation havde jeg held med at søge på modelnummeret alene i Logitech's database med mit TV. Radioen derimod, den måtte jeg programmere ind via den originale fjernbetjening.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du er blevet lovet - men jeg vil gøre opmærksom på at Logitech faktisk ikke lover noget selv..... De lover kun at de kender de fleste koder, men de siger faktisk på intet tidspunkt at de kender alle.

Vh

Peter

Efter at have brug megt tid på at søge og snakke med folk fra data dit og dat som ikke vidste noget andet end at jeg kunne købe en ny orginal gik jeg i fona hvor jeg havde handlet og fik penge tilbage og købte i stedet en "one4all" og ingen problem ved første forsøg var den der dog synes jeg der mangler noget men skal snakke med suport i næste uge denne er genial og noget af et stykke legetøj.

venligst Max

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P