Clint H1 Heimdall

Hej alle

Så So Ein Ding her til aften. Nikolaj Sonne præsenterede en Clint Freya radio der spillede både FM, DAB, DAB+ og internetradio over WI-FI.

Har kigget på Clints hjemmeside og har fundet en Clint adapter der kan tilsluttes direkte til HiFi-anlægget og spille internetradio over WI-FI.

Mit spørgsmål er som følger; Jeg har haft problemer at forbinde andre produkter til WI-FI over min TDC HomeBox (inklusive TDC's egne produkter) og vil derfor høre om der er noger, der har erfaring med Clints produkter sammen med TDC's HomeBox.

Virker det? Er det nemt at sætte op? eller skal jeg holde mig fra dette produkt?

På forhånd tak for hjælpen.

Nikolaj

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kender ikke lige den pågældende radio. Men jeg har selv haft en som måtte ud da jeg skiftede til en stærkere Wi-fi kryptering. Det understøttede radioen ikke - og da der var andre der var begyndt at køre på mit netværk var der ikke så meget andet at gøre.

Efter min mening skal du bare sikre dig at radioen kører den kryptering du ønsker. Hvis den så er lavet sådan at den også kan opdateres så den f.eks. kan få indlæst ny firmware næste gang man laver om på Wi-fi krypteringerne - så er det jo helt optimalt.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)