CL Onsdag aften ???

Kan man forvente at TDC TV virker i aften, eller skal man finde et sted med en anden udbyder for at se det ??????????????????????

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej poulsen44

Du kan forvente det virker Glad humørikon

Fejlen blev fundet og afhjulpet omkring midnat, du kan se driftsinfoen her:

http://go.tdc.dk/ipisc

Jeg har netop afmeldt fejlen på vores facebook side. Så det skal være ekstremt uheldigt hvis ikke det virker i aften hos TDC og YouSee.

Så du kan selvfølgelig forvente at TDC TV virker.

Jeg vil gerne undskylde, at det har været noget bøvl og beklage dybt. Det får du ikke kampen tilbage af, det ved jeg godt.

God fornøjelse med kampen i aften

Hilsen

Det lyder godt :-)

Jeg går ud fra der kommer en form for kompensation ? Går du fra der er en del kunder som mig, der udelukkende betaler for viasatpakken for at se Champions Leauge ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Ang. kompensation, så har jeg sendt dit ønske videre.

Og ingen tvivl om, at det skal gå på tidspunktet. Så vidt jeg kan vurdere, var der problemer sådan on and off i ca. 6 til 8 timer. Hvis du har det dyreste abonement du overhovedet kan få på TDC TV, med hele svineriet klistret på, ville en kompensation være 5kroner og 83øre!!

Og det kan selvfølgelig ikke gøre det. Så når jeg har sendt videre er det for at se om vi kan gøre noget, for at gøre det godt igen, ikke noget med penge, formoder jeg?

Også stadig god kamp i aften Glad humørikon

Hilsen

Okay..

Jeg går ud fra man hører nærmere så omkring hvilken kompensation i giver. Det er jo en del penge der bliver betalt til TDC hver måned på Bredbånd og tv. Som kunde går man selvfølgelig ud fra det virker, ment er også klar over at der kan ske uheld. Men ligesom alle andre steder koster det jo for en virksomhed, der gerne vil have tilfredse kunder, når systemer ikke virker.

Tak og i lige måde :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P