Chromecast audio og TDC play/musik-

Har i dag modtaget en chromecast audio og til min store overraskelse kan jeg ikke streame musik fra TDC play til chromecast audio. Har en af jer eksperter en fornemmelse af hvornår det bliver muligt at streame musik fra TDC play til chromecast audio?

Mvh HC

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej HSChr

Det er ikke tegnebrættet lige nu, men jeg vil ikke udelukke, at vi får det engang i fremtiden.

Hej,

er der en bestemt grund til ikke vil chromecaste musik, når nu det fungere fint mht tv?

Vil jo gøre jeres musik platform langt mere flexibel.

Jeg har en chromcast audio og som kunde ved TDC lå det lige for at benytte tjenesten men nej, jeg er nødsaget at til sige at det er bare thumbs down til TDC play fordi det ikke er lavet til at caste med, så må man se andre veje og det thumbs up til Spotify der virker det.

Jeg har netop valgt at få tdcplay musik da jeg havde hørt den understøttede Chromecast audio. Jeg har dog åbenbart hørt forkert. Det synes jeg I skal gøre noget ved. Flere øvrige store musiktjenester har det allerede eller det er tæt på release.

Hejsa

De lover det skal køre i første kvartal i år, så det burde jo være lige om hjørnet, venter spændt Glad humørikon

Hejsa, Tak for det. :-)

Der er ikke kommet understøttelse af chromecast audio endnu... Sker der mon snart noget?

Vh
K

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)