Svar

christmas TV fra uptown??????

Hej

Jeg har læst at op til jul kommer der en kanal der sender jule musik døgnet rundt. Jeg kan se at den går i luften fra den 12 november.

Jeg kan læse at den er omkostning neutral, så mit spørgsmål er som følger.

Kommer den kanal hos jer og hvis ja hvornår og nej hvorfor(hvis nej kan jeg kun undre mig idet i kan godt åbne en kanal til en boksekamp over en måned før den finder sted osv....håber i finder plads til den

på forhånd Tak

icon

Bedste svar af KsNa 14 november 2012, 19:20

Som udgangspunkt, dette er er kunde til kunde forum, det hjælper ikke at spørge eller stille forslag til os - vi er bare kunder.

Skriv evt. under rubrikken "Forslag", det kan være TDC opdager det, ellers skriv direkte til TDC.

Mvh

Kim

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Som udgangspunkt, dette er er kunde til kunde forum, det hjælper ikke at spørge eller stille forslag til os - vi er bare kunder.

Skriv evt. under rubrikken "Forslag", det kan være TDC opdager det, ellers skriv direkte til TDC.

Mvh

Kim

har skrevet direkte til TDC idag

Omdømme 3

Når/hvis du får svar, vil du så bringe det her.

Mvh

Kim

Hej

De har valgt ikke at udsende kanalen, uden nogen nærmer forklaring for dette, kan kun undre sig da den er omkostningens neutral. Men har læst at boxer sender den ukodet på deres info kanal

Omdømme 3

Ja, det var nok det forventelige svar fra TDC.

Tak for info.

Mvh

Kim

Som ny bruger af en af TDC´s  bredbånds pakker synes jeg også, at det er ufatteligt og irriterende, at der ikke udsendes Christmas TV fra Uptown på ekstra kanalen. Fjern dog den efterhånden dødirriterende sløjfe fra jeres ekstra kanal vedr. en kommende boksekamp, den haf kørt alt for længe nu. Læg dog Christmas TV der og gør jeres brugere glade og i julehumør. Det ville klæ´ TDC! Men det er vel et spørgsmål om at kapre kunder til visningen af denne boksekamp, så jeg "slår vel i en dyne". Det er vel også muligt at åbne en ekstra kanal mere, eller bruge infokanalen. Med kundevenlighed kommer man langt, især til jul.

overvejer at skippe TDC's bredbåndsforbindelse. Jeg finder det uendeligt tåbeligt, at TDC ikke vil distribuere den nye Christmas TV kanal fra Uptown TV. Har set den hele dagen i dag. Den er et nyt pust mellem mange dødsyge og kedelige kanaler. Musikvalget er varieret og kvaliteten helt i top.

Venlig hilsen

Anne

Hej Har netop opdaget atkanalen sendes på BTs hjemmeside under deres julesektion. så er det bare at smække computeren til tvét og julen suser ud af jeres højtaler......HO HO

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)