Svar

CD Covers på Homedisk

Halløjsa :-)

Jeg har d.d lige installeret min nye Homedisk som jeg kun vil bruge til musik fra TDC Play. Men hvordan får jeg CD Covers på de enkelte nr. lagt ind ?. Synes ikke jeg kan få det til at virke. Er der en venlig sjæl der ved hvordan jeg skal gøre ?. På forhånd tak.

icon

Bedste svar af Daffy77 3 september 2011, 02:16

Til Info :

Så har jeg fundet ud af det :-). Jeg fik ellers fat i TDC`s hotline igår, men de mente ikke at man kunne, men det kan man altså. Hvis du Vil have CD covers på din Homedisk skal du gøre følgende :

1.  Download dine musik filer til din pc.

2.  Åben dem med Windows Media Player

3.  I Windows Media Player kan man "Indsætte Albumcover"

4.  Efter man har gjort det, uploader man sine filer til sin Homedisk.

5.  Tillykke du har nu Albumcovers på din Homedisk :-).

TDC har faktisk en guide vedr. Albumcovers i Windows Media Player liggende her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18403

Har testet om man kunne se de forskellige Albumcovers på min anden pc her i huset, og det kan man. Håber at "Denne lille guide" kan hjælpe andre, med sammen problem som mig.

Held og Lykke. 

Se original

1 Kommentar

Til Info :

Så har jeg fundet ud af det :-). Jeg fik ellers fat i TDC`s hotline igår, men de mente ikke at man kunne, men det kan man altså. Hvis du Vil have CD covers på din Homedisk skal du gøre følgende :

1.  Download dine musik filer til din pc.

2.  Åben dem med Windows Media Player

3.  I Windows Media Player kan man "Indsætte Albumcover"

4.  Efter man har gjort det, uploader man sine filer til sin Homedisk.

5.  Tillykke du har nu Albumcovers på din Homedisk :-).

TDC har faktisk en guide vedr. Albumcovers i Windows Media Player liggende her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18403

Har testet om man kunne se de forskellige Albumcovers på min anden pc her i huset, og det kan man. Håber at "Denne lille guide" kan hjælpe andre, med sammen problem som mig.

Held og Lykke. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P