C MORE FILM

HEJ under mig lidt ha lige fåde til købet de der c more kanaler  budet mand ikke ku se C MORE film kanaler på tdc play os. nå jeg gå ind og kigger på det er links http://kundeservice.tdc.dk/tdc-play/funktioner-og-brug/kanaloversigt_tdc_play/tilkoeb  ; nå mand se under tilkøb der er de vis bude jeg så ikke ku se dem på tdc play.

og et andet spøgsmål er C More Select kan mand ku se film på tvet få ku være rart at ku se dem på tdc play os.

og et 3  spøglmål nå jeg gå ind under min abonnementer og se på vad tv kanaler som jeg har under c more film kanaler er der vis en c more kids den kan jeg ikke finne..

og er 4 spøgmål vad er forskælen på C More Play og C More Select vil sku være meget rart ar ku se film på mobil og tablen

mvh nicolaj

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Nicolaj

Jeg kunne se, at du manglede et svar.

Hvis du har tilkøbt CMore kanalerne, så skulle de meget gerne være tilgængelige på TDC Play også. Det kan dog godt ske, at du skal ind under TV Guiden for at finde dem frem.  Du finder TV-guiden her: TDC Play TV Guide

På nuværende tidspunkt kan man ikke afspille enkeltfilm fra CMore på TDC Play på web eller i app til mobil/tablet - om det kommer i fremtiden, kan jeg ikke sige. Det er kun live TV, som du kan se i app eller på web, som det er nu, mens du på TDC TV har mulighed for at afspille enkeltfilm.

CMore Kids findes ikke længere, så det vil jeg lige gå videre med. Den skulle ikke fremgå af oversigten på dit login, så det er en fejl.

CMore Select er ikke rigtig et navn, der bliver brugt længere - vi kalder det bare CMore. CMore Play er CMores egen streaming-tjeneste.

Håber det besvarer dine spørgsmål.

/Stefan

det er rigtigt at C more Kids ikke finde længere, men selv om man har en nyer tv boks (sort) som har de nye opdateringer omkring kanal og radio, findes den også på tv i tv guiden?? sagt lidt mildt er det træls at man ikke automatisk får det slettet og opdateret?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)