Brugernavn og password?

Hvordan faar jeg fat i brugernavn og password til et allerede oprettet bredbaand abonnement?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej giraf

Velkommen til forum.

Hvilket brugernavn og password er det du tænker på?

På din ordrebekræftelse er anført et 12-cifret brugernummer (brugernavn) og et password, bruges til registrering af abonnement og oprettelse af mailadresse. Er det dette du mangler så kontakt hotline på tlf. 80808047.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Du ringer til TDC support og har enten fastnet telefonnummer eller EM nummer klar.

Rettelse:

Shit jeg havde ikke set den anden tråd, hvor KPN har svaret.

-> giraf

Man kan komme til at oprette 2 tråde om et emne, men så bør man hurtigst muligt slette den ene. Så langsomt opfattende IT brugere som mig ikke bruger den "forkerte" tråd.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Giraf

Jeg kan se, du har oprettet 3 enslydende tråde på forum.

Du opretter først tråden 21.12. Så venter du og opretter 2 mere omkring 22.15, en time senere.

Det giver dig ikke hurtigere eller bedre svar at oprette tråden dobbelt. Du får ikke dobbelt chance for svar. Tværtimod halverer du din mulighed for at få svar. Det er meget godt illustreret som det gik for dine 3 tråde.

Den første får ingen svar. De 2 næste får hver især svar. Men jeps92 er inde og rette sit indlæg, da det går op for ham, at der lå et svar et andet sted.

Jeg har slettet 2 af de 3 indlæg. Også har jeg flyttet det ene svar. ¨

Hvis nogen syntes der er rod i denne tråd, er det fordi trådopretteren har oprettet den samme tråd 3 gange, ikke fordi dem som svarer ikke kan læse. Da jeg skulle rydde op, kom det til at se sådan her ud.

Du er helt ny, så det er ok. Men husk lige en anden gang, hvis du ikke får svar med det samme, så hjælper det ikke at lave flere enslydende indlæg

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P