Brugernavn og adgangskode

• Deltager
  • 0 kommentarer
Ny pc med win7 - har startet Windows live, og jeg vil så gerne også have min almindelige tdc-mail lagt herunder:    navn@post.teloe.dk

Jeg bliver da mødt af logon til serveren:  pop3.mail.dk  

jeg skriver ovenstående som brugernavn  - men hvilket password har jeg hertil?  - det er åbenbart ikke det, jeg almindeligvis har til min mail, når den startes via TDConline....

Hvad gør jeg?

Hvor kan jeg finde hjælp?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Nej det er det ikke, - men du kan gå ind på din mailserver på TDC Online og definere et nyt passwors til din mail der. Log dig ind på dette link:

http://mail.tdc.dk

Klik på Indstillinger i menuen til venstre og vælg den option der hedder Password.

Her kan du så sætte det nye password til din mail.

Mvh FN ;-)

Hej FN

Jeg kan simpelthen ikke finde denne "menu til venstre" som du referere til.

Jeg har fået et nyt abonnement og kan ikke sende /modtage mail fra min tidligere addresse, jeg har læst at man kan flytte sin gamle mail over i det ny, hvordan?

Jeg har læst og læst uden held...... Hjælp:-(.

Jeg havde abonnement gennem det forrige arbejde, nu er det privat.

begge er og var TDC.  

Fik du løst dit problem, så vil jeg meget gerne høre hvordan?

Jeg har netop startet en ny bærbar med Windows 7.

Jeg kan ikke få opsat min mailkonto i Outlook 2007, hverken manuelt eller automatisk via TDCs vejledninger.

Jeg får en fejlmeddelse: Forkert mailadresse eller adgangskode, på trods af at jeg tidligere har brugtmailadressen og adgangskode fra min "gamle" bærbare.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)