Brugerfladen trænger til et løft

Dette er en bøn/godt råd til TDC

Jeg har længe undret mig over sidens opbygning og udseende. Jeg bruger TP til både køb og downlod i stor stil. Til daglig arbejder jeg selv med såkaldt usability på internettet. Jeg er ikke verdens klogeste indefor feltet, men jeg mener der er nogle quick hits her, der kunne både give omsætning og kundetilfredshed.

Jeg lavede f.eks. en søgning på white chistmas. Der kom adskillige sider med numre fra forskellige kunstnere. Jeg skulle finde Bob Marley og hvordan gør man så det? Ja det gør man nærmest ikke. Du kan ikke søge videre i dit søgeresultat, du kan heller ikke sortere i titel, kustner osv., og sidst men ikke mindst og den mest irriterende; der er ikke en vis alle knap, så man skal bladre igennem alle sider med oveni købet få resultater per side. Det samme gør sig gældende med kunstnere der har mange titler, hvor man kommer ofte til at smide den samme sang i forskellige versioner i kurven.

Og sørme også om man ikke skal bladre imellem sider når der vises albums. Der kunne det forøvrigt værer smart hvis man kunne se de numre et album indeholder blot ved at holde musen over coveret f.eks.

Playlister er same same. Der skal du også bladre imellem en masse sider, og du kan ikke få vist listen andet ved at klikke helt ind, og så tilbage, helt ind og så tilbage (det lyder næsten som onsdag aften ;-)

Jeg finder det underligt en bruger ikke være en email adresse, som stort set alle andre bruger til login? Det gør bare at sandsynligheden for at man glemmer sin bruger er større. 

Jeg kunne ikke se hvor man ellers skulle give dette feedback, så jeg håber da TDC læser og tager stilling til indlæg her i forum, og hvis de har brug for konsulenthjælp har de min email adresse.

På en eller anden underlig måde har det altid være utroligt bøvlet at købe sin musik lovligt. Et paradoks a dimensioner

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey WillyDK

Velkommen til forum og tak for din omfangsrige feedback.

Søgningen er implementeret således at du kan søge både på titel og kunstner i samme søgning (do as google) - så i dit tilfælde kan du søge på 'white christmas bob marley' - nu kan jeg så afsløre at denne udgivelse: Bob Marley And The Wailers - White Christmas ikke er på TDC Play. Brug 'Se flere' for at få resultatet af din søgning fuldt foldet ud.

TDC Play kommer til at gennemgå et facelift så jeg kan bekræfte at vi er opmærksomme på de emner som du berører.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)