Bruger mistet TDC Play adgang

Hejsa,

I dag da jeg ville ind og chekke TDC Play, fandt jeg ud af at jeg ikke har TDC Play adgang mere. Det har jeg ellers altid haft, men af en eller anden grund har jeg det ikke mere. Hvorfor?

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Enten er der problemer med dit login i forbindelse med dit TDC abon., eller hvis du ikke er administratoren af tdc abon., og har fået tildelt adgang af en anden i "husstanden", som så har fjernet din adgang til tjenesten.

Jeg har selv givet min bruger adgang så det er ikke det. Men hvad kan problemer være med tdc abon. ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg skal ikke kunne sige det, men der kan altid opstå fejl.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27923 har du følgt den nøje? Glad humørikon

Nu kan jeg ikke huske hvordan jeg gjorde til at starte med, men er det det samme for erhvervskunder? (har internet gennem arbejde?)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sims213

Jeg kan se, at der ikke er tilmeldt Play, på brugernavnet du er logget ind med her.

Og jeg tror også det lykkedes mig, at finde linjen du sidder på, og der er Play heller ikke aktiveret.

Så umiddelbart skal du ind på www.tdc.dk/play, og vælge at tilmelde dig Play igen oppe til højre på siden.

I den forbindelse skal du bruge telefonnummeret du har bredbånd på, samt det tilhørende 9-cifrede kontonummer.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)