Bredbåndtelefon ringer ved "TDC selvbetjening"

Har telefon via Trio. Når jeg går ind på TDC selvbetjening får jeg indgående ring hver gang jeg går til en ny funktion, f.eks. regninger "ring", ->regningsarkiv "ring" osv.

Løsning ?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hehe, det er da en sjov fejl.

jeg har desvære ikke en løsning til dig, men jeg vil dog anbefale at du ringer til Kundeservice og fortæller dem om din fejl, så er jeg sikker på at de kan hjælpe dig.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg står med det samme problem cirka 87% af gangene. Jeg ved faktisk ikke, om dette også sker, hvis jeg logger på selvbetjening med mine oplysninger hjemme hos en anden??

Men i hvert fald så kobler jeg mig lige på her, da problemet også gør sig gældende for mig, dog ikke specielt irriterende, men hvis ikke alle oplever det, kunne det jo også være ophavsmand til noget større. (som fx en ustabil linje ...)

Dog kunne det også have noget at gøre med, at man kan aflytte voicemail direkte fra selvbetjening, og ringet kommer nemlig også, hvis jeg har tastet *9# på min telefon for at komme til min voicemail, aflyttet og derefter lagt på?? Så jeg tror det har noget med voicemail at gøre?

miela1: Har du voicemail?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, HeinrickP,

Nej, Jeg har bredbånd og Fast telefon ved en KonkurentTrist humørikon

men når det er når i logger på Selvbetjæning er det tydligvis en fejl inde ved TDC eller i centralen.

det kunne også være et otroligt tilfælde "stuff happens" og jeg har da hørt om ting som er mere usansynligt ex. min skrem på min bærbar slukked hværgang jeg lage min telefon ved siden af, det vidste sig at være en løsforbindelse, og ved et utroligt tilfælde skete når jeg lage min telefon ved siden af.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Dette er selvfølgeligt en MEEEGET gammel tråd nu, men lyden kommer ikke længere HER HOS MIG, når jeg tilgår selvbetjening. - Det ser jo ud til, at problemet er fixet! (hvad med jer andre)

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P