Bredbåndshastighed

Min bredbåndshastighed viser Download 3,97 Mbit samt Upload 0,39 Mbit. Hvordan ligger det i forhold til anbefalede

2 mbit download/256 kbit upload for en bruger som mig i mellemgruppe (mellem bredbånd)? Det er lidt svært for undertegnede, som ikke er så erfaren at finde ud af de mange forskellige betegnelser. lige som det er lidt af en jungle

at finde rundt i TDC´s hjemmesider. For eksempel hvad mit abonnement er med hensyn til bredbånd.

Under dblnets hjemmside er "Normalt bredbånd" anført til 2048 Kbit/s. Hvordan ligger jeg i forhold til det?

Mvh Perry Funch

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

i forhold til 2 megabit ligger det ca 2 megabit over, i forhold til hvad jeg vil anbefale til en normal bruger, ligger du neget lavt, jeg vil nemlig som minimum anbefale 5 megabit hvliket passer meget godt med den måling du har taget.

Hej

Jeg vil kun have 10 MB på min bredbåndshastighed,

og blive fri for de 49.00 kr, somjeg betaler for det.

Venlig hilsen

Aage Hansen

Sleldevej 26

7100 Vejle jeg har e-mail: aageh@privat.dk

og tlf. 75880528

Hej Aage

Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du for hjælp og hjælper andre.

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum. For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne, og jeg tror ikke at en anden kunde kan svare dig, selvom vi gerne vil.Trist humørikon

Jeg anbefaler dig derfor at kontakte TDC.
http://tdc.dk/kontakt/

Der er lige en lille ting mere:

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen, telefonnummer og adresse til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)