bredbåndsforbindelse vs. email adresse

• sbl
  • 0 kommentarer
Hvis jeg opsiger min bredbåndsforbindelse mister jeg så min email adressse xxxx@mail.dk?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja.

Jeg vil da gerne gentage min tidligere opfordring til at flytte til en uafhængig postudbyder, så som Hotmail eller min egen favorit Gmail.

Vh

Peter

Du skal bare være klar over, at du med Gmail ikke mere kan bruge dit mailprogram, hvilket kan have visse fordele (man kan fx. skrive nye og læse gamle mails uden at være på nettet, og man kan skrive en ny mail ved at klikke på en mailadresse). Med Hotmail kan du vist nok beholde dit mailprogram med ovennævnte fordele. Jeg er dog ikke helt sikker. Men klogere hoveder end mit kan måske svare.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er desværre ikke helt korrekt.

Gmail, som er det jeg kender bedst, fungerer fint offline.

Selvfølgelig er smag og behag forskellig. Jeg ser det mest som en fordel at man ikke længere skal benytte et postprogram.....

Vh

Peter

Omdømme 3

I det øvrigt kan man inatallere et lille tilføjelsesprogram som gør at man kan skrive mails ved at trykke på en adresse som du siger. Så det er helelr ikke noget problem.

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)