Bredbånds range Extender

Hej alle skrivelystne bredbånds-genier! 

Jeg har et problem. Mit nye netværk er blevet sat up, BUM hvor kører det godt! Men nu hvor jeg har et hus hvor der er et såkaldt "hovedhus" og et anneks, så kan den ikke nå ud i annekset. Min far og jeg har bøvlet lidt med det, vi har sat routeren til at sende ud med det såkaldte "N", men dette er altså heller ikke langt nok. 

I dag kom jeg på den smarte idé at sætte min Airport Ekspress op til netværket via ethernet kablet for at udvide det. Alt som smurt, men pludselig bliver jeg mødt med "Dit nætværk tillader ikke at blive udvidet". 

Har det noget at gøre med at det er TDC der ikke vil snakke med Airport ekspress, eller hvad kunne problemet være?

Det skal lige siges, at det er min fars arbejde der betaler vores nætværk osv, SÅ vi har dermed ikke mulighed for at gå ind og ændre yderligere i Boksen.

Glædelig bagjul og godt nytår

MVH. August

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej August

Nu er det lang tid siden, at jeg har rodet med en Airport Express, men hvis du har aktiveret den funktion der hedder noget med, at den skal forlænge et netværk, vil jeg tro, at du skal slå det fra.

Benyt i stedet funktionen "Bridge", for hvis ellers jeg husker rigtigt, burde det netop forlænge dit trådløse netværk, så længe Airporten er på med et kabel.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)