Bredbånd virker ikke

Bor nær Emdrup Torv 2400. Har ikke kunnet komme på internet, se fjernsyn eller bruge telefon (bredbånd) i to timer. Kan heller ikke komme igennem på TDC Udvidet service. Hvad sker der???? 

8 Kommentarer

Samme her, (Dyssegård 2870). Jeg har skrevet til tdc, men der står at de vil vende tilbage indenfor 4-6 arbejdsdage. 

Det samme gælder her på Kiplings Alle, 2860 Søborg.

For lige at specificere. Så er der xDLS forbindelse på homeboksen (de to pile lyser) men ingen internetforbindelse (@'et blinker uafbrudt)

Hvordan var det nu lige man fejlmeldte sin internetforbindelse uden for normal telefontid? 80808080 tager ikke imod henvendelser og 80808090 spiller lidt musik og så bliver linjen helt stille.

Der er heller ingen bredbåndsforbindelse i Brønshøj. Og hvorfor er det ikke muligt at fejlmelde dette elektronisk? Enig i at 80808090 ikke virker tilfredsstillende - musik - død linie - musik - død linie ....... Kom ind i kampen TDC.
lørdag17.30

bredbåndharikkevirketitimevis.

gladsaxemøllevej35

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Kig eventuelt her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=2031301556&dogtag=p_help_abo_drift_bip

Hej vi har ringet 80808047 og ventet over 1 time .... og det eneste der sker er at de undskylder ventetiden.

Bor i Ebeltoft og alt er væk/død tv, tlf, bredbånd skønt med Home trio  :-(

Hvorfor siger de ikke noget fejl i starten af opkald ....  og så er jeg træt af kontakt os på nettet....

DET KAN MAN KUN HVIS MAN HAR MOBILBREDBÅND OG BRUGER 1 TIME MERE TIL AT FINDE DET STED

MAN FEJL MELDER

God weekend

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Som man måske har bemærket, så har der været kraftigt uvejr med mange lynnedslag. Den slags plejer at give mange drift forstyrrelser, så hvis ikke jeg tager meget fejl, så er der i øjeblikket mange teknikere igang med at reparere rundt omkring.

Nu virker det igen .... Hos os i hvert fald.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)