Svar

Bredbånd via kabel - langsomt om aftenen

• 0 kommentarer
Hej Alle

Jeg har for kort tid siden opgraderet min forbindelse via kabel til 20/2. 

Jeg møder på skiftehold, og er derfor ofte hjemme i dagtimerne. Når jeg går ind på TDC hastighedstest, og gennemfører testen - får jeg ofte meget skiftende resultater.

I dagtimer - boing 20-21 ned og 2-2,2 op - super fint. 

Om aftenen efter kl. ca. 1930/2000 oplever jeg ofte meget dårligere resultater mellem 3 og 7-8 stk. ned, mens opload ofte er uberørt (ca 2 ned.)

Jeg er klar over, at jeg har mange ting, der bruger nettet hele tiden (PS3, mine smartphones, netværkdiske, AppleTV, Wii osv) men disse ting er jo også igang i løbet af dagen, hvor hastighederne er i orden. 

Er der andrer som oplever dårligere resultater om aftenen på internet leveret via kabeltv?

mvh

Kmad

icon

Bedste svar af miela1 17 november 2010, 22:01

Hej,

Du skriver at du får internet igennem kabel tv, derfor vil jeg sige at du har Yousee og ikke TDC, jeg vil derfor sige at du er faret vildt, da det her er TDCs Kunde forum.

Jeg ville meget gerne have hjulpet dig, og jeg havde da også en løsning indtil at jeg ser at det er internet igennem kabel TV, som jo ikke virker ligeså dan som TV igennem Internet, hvor løsningen netop vil være det da TV kanaler bruger båndbræde og derfor her TDC kunder langsommer forbindelse når de ser TV. med desvære er det ikke løsningen til dit problem da du jo her internet igennem kabel TV.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skriver at du får internet igennem kabel tv, derfor vil jeg sige at du har Yousee og ikke TDC, jeg vil derfor sige at du er faret vildt, da det her er TDCs Kunde forum.

Jeg ville meget gerne have hjulpet dig, og jeg havde da også en løsning indtil at jeg ser at det er internet igennem kabel TV, som jo ikke virker ligeså dan som TV igennem Internet, hvor løsningen netop vil være det da TV kanaler bruger båndbræde og derfor her TDC kunder langsommer forbindelse når de ser TV. med desvære er det ikke løsningen til dit problem da du jo her internet igennem kabel TV.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)