bredbånd ustabile

hvofor tænder og slukker min bredbånd konstant?

har en ny router fra tdc, men bredbånd slukker efter ca. 4 minutter når jeg tænder for den og så derefter hver 10 minutter... meget iriterrende

7 Kommentarer

Hej Ajmac

Velkommen til TDC-forum. Jeg er på besøg og har set dit spørgsmål.

Jeg kan ikke  hjælpe dig, men hvis du skriver hvilken router du har og hvilken bredbåndforbindelse, er der sikkert en anden der gerne vil hjælpe. Glad humørikon

Midt i arbejdet smides jeg af internettet. Min mailbox melder fejl 3x800CCCOF og siger kontakt udbyder - (men det er jo ikke så nemt, da man venter og venter .) Det har stået på i snart ½ år. Det betyder, at jeg gang på gang skal genstarte min PC. Hvad er der galt?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Som MajaH har skrevet, til den anden bruger skal du lige skrive hvilken router du har.

det vil gøre det nemmere for mig eller en anden bruger at svare.

Som tidligere nævnt bliver jeg ofte "smidt af" internettet midt i mit arbejde på PC-en . Jeg blev spurgt til router. På væggen har jeg siddende en Speed Stream 4100 ADSl forbindelse  samt en XpressLInk.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Speed Stream 4100 er dit modem og en gammel svænd, er din computer tilsluttet direkte til den?

Ja , min PC er koblet direkte på SpeedStream, og det er hvad jeg har modtaget fra TDC, for 2 år siden.

Omdømme 3

Hej,

så tror jeg du skal ringe til Kundeservicem der der er et problem med din linje, og det er ikke noget vi kan hjælpe med på forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)