bredbånd sikkerhedspakke

• 0 kommentarer
Jeg har haft tdc sikkerhedspakke i mange år. I disse år har jeg kun mærket brugen af den 1 gang,  da hackerne var hårde ved Danmark.  Den dag kom der 92 mail med virus og sikkerhedspakken fik stoppet 83  af dem. Kun 9 mail tilbage må være ret godt.

Men i denne weekend,  var jeg inde i tdc online eller lige kommet ud, da der kom en stor meddelelse op på skærmen på den bærbare, hvor MS removal tool fortalte, at den havde fundet 38 infectioner på pc, ( 2 mailcious, 2 adware, 6 spyware, 2 tracking cookies og 26 trojaner og virus )som den havde stoppet, og skulle removes omg. Der kom herefter en masse beskeder, som her kun bliver beskrevet få af: Hver gang jeg foretog mig noget kom der en ny besked: Cannotbe excuted, winword is infected, explorer is infectet, wmiadapt og flere og flere. Please activate your antivirus software, hvorefter den fjernede tdc sikkerheds ikonet (ved genstart kom det store gule F-secure og ikonet på værktøjslinien, og forsvandt igen i løbet af 10 sek.

Den tibød at fjerne alle infectioner, hvis jeg registrere mig til 1 year software license $ 59,95 med opgivelse af card type, og flere number. Det samme gjorde den hver gang jeg slukkede og tændte den igen. Hvis man kan tro på at den gør det, er den billigere end sikkerhedspakken, og måske bedre.

For ved henvendelse til tdc sikkerheds afd. fik jeg at vide, at når det var et andet program der havde fundet disse infectioner, måtte og kunne de ikke hjælpe. Jeg  måtte finde nogle edb firmaer der kunne hjælpe, for han kunne ikke.

Hvad har man en sikkersheds pakke til når den ikke kan stoppe, ikke kan hjælpe.

Håber at der er en der kan give gode råd til at få disse infectioner fjernet.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej moon

Her er et par citater, når man Googler MS Removal Tool:

"27. mar 2011 ... Lad dig ikke narre af MS Removal Tool's pæne udseende. Dette falske antispyware-program sniger sig i al hemmelighed ind i dit pc-system og ..."

"Så snart MS Removal Tool succes er lanceret og kører det vil indlede falske system scanning procedure for din arbejdsplads, og hævder, at der er masser af ..."

De "infektioner", som programmet angiver at have fundet er altså falske, så det handler om hurtigst muligt at finde ud af, hvordan du slipper af med programmet MS Removal Tool.

Mvh Stephen

PS. Her ser der ud til at være en vejledning i, hvordan man fjerner MS Removal Tool:

http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/remove-ms-removal-tool .

Jeg kan også se på nettet, at det er lykkedes nogle at fjerne MS Removal Tool ved at køre programmet Malwarebytes i "safe mode".

Hej Stephen. Tak for din skrivelse om mit problem og med henvisning til forsøg på rettelse. Jeg vil prøve det. Jeg bliver lukket ned ret hurtig efter opstart, men håber den kan lade være det, medens jeg forsøger

rettelse. Kan du have en god påske.

Mvh Moon.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Moon

Når du starter computeren for at fjerne MS Removal Tool skal du huske at starte den i fejlsikret tilstand.

Jeg ved ikke, om du bruger Windows, men i Windows-vejledningen står der i hvert fald bl.a. dette om start i fejlsikret tilstand:

"Hvis computeren har et enkelt operativsystem, skal du trykke på F8 og holde tasten nede, når computeren genstarter. Du skal trykke på F8, inden Windows-logoet vises. Hvis Windows-logoet vises, skal du prøve igen og vente, indtil Windows-logonprompten vises, og derefter lukke computeren og starte den igen."

Så hvis du bruger Windows skal du bare følge denne vejledning.

Når computeren er startet i fejlsikret tilstand starter MS Removal Tool forhåbentlig ikke op, og så skulle du ikke blive lukket ned, som du beskriver det, og have mulighed for at fjerne MS Removal Tool med fx programmet Malwarebytes.

Du må også have en god påske - og forhåbentlig snart med en computer uden MS Removal Tool Blinkende humørikon

Mvh Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P